Új elemekkel egészült ki a Heineken kampánya

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 12. 07. 10:51

Új perspektívával egészült ki a Heineken 0.0 When You Drive Never Drink (Ha vezetsz, soha ne igyál!) kampánya, felhívva a figyelmet arra, hogy a közlekedés bármely formáját választjuk, felelősen kell döntenünk. Akár a volán mögé pattanunk be, akár biciklire ülünk, vagy elektromos rollerrel szeljük át a várost egy koccintás után, a helyes döntés az, ha mindezt tiszta fejjel tesszük. Így született meg a Riding Is Still Driving kampányüzenet. A kezdeményezéshez egy Forma-1-es és egy W Series pilóta, valamint hazai tartalomgyártók is csatlakoztak, hogy felhívják a figyelmet: bármit is vezetsz, akkor is vezetsz.

A Heineken elkötelezett, hogy mértéktartó élvezetre biztassa a fogyasztóit, ezt évről-évre emlékezetes reklámokkal, kampányokkal teszi. Idén a közlekedési kultúra alakulására reagálva, az autóvezetésről az elektromos járművekre, biciklikre, rollerekre irányította a fókuszt a sörmárka. Az üzenet a száraz november végén is aktuális: a felelősség 100%-os figyelmet igényel, ezért kizárólag 0.0% alkoholnak marad hely mellette.

A hazánkban is futó reklámokban a 2022-es szezonban McLaren Forma-1-es pilótája Daniel Ricciardo választja az alkoholmentes alternatívát, majd így gurul elektromos rolleren, míg Naomi Schiff W Series autóversenyző elektromos biciklivel teker haza sörözés után. A nemzetközi szereplők mellett hazai influencereket vont be a Heineken, Kőnig Anna a rollereseket képviselte egy Heineken 0.0-val koccintva, Kempf Zozó biciklis bravúrokkal, Szirmai Gergő deszkás trükkökkel szemléltette, hogy nemcsak a közlekedéshez szükséges józanság, de a sportolás is teljes koncentrációt igényel.

A HEINEKEN kiemelt célkitűzése, hogy fogyasztói számára ne csak alkoholmentes alternatívákat, hanem a tudatos választáshoz szükséges információkat is elérhetővé tegye, határozottan kiállva a felelős fogyasztás mellett. A Magyarországon 2007 óta kapható Heineken 0.0 ízben és minőségben is ugyanazt nyújtja, mint a Heineken® Original, persze alkohol nélkül. Így lehetőséget ad a megalkuvás nélküli sörélményre olyankor is, amikor valaki nem szeretne, vagy nem tud alkoholt fogyasztani – például, mert egy, kettő, vagy négy keréken gurul haza egy baráti találkozóról.

Kapcsolódó cikkeink