Új elemekkel egészült ki a Heineken kampánya
Új perspektívával egészült ki a Heineken 0.0 When You Drive Never Drink (Ha vezetsz, soha ne igyál!) kampánya, felhívva a figyelmet arra, hogy a közlekedés bármely formáját választjuk, felelősen kell döntenünk. Akár a volán mögé pattanunk be, akár biciklire ülünk, vagy elektromos rollerrel szeljük át a várost egy koccintás után, a helyes döntés az, ha mindezt tiszta fejjel tesszük. Így született meg a Riding Is Still Driving kampányüzenet. A kezdeményezéshez egy Forma-1-es és egy W Series pilóta, valamint hazai tartalomgyártók is csatlakoztak, hogy felhívják a figyelmet: bármit is vezetsz, akkor is vezetsz.
A Heineken elkötelezett, hogy mértéktartó élvezetre biztassa a fogyasztóit, ezt évről-évre emlékezetes reklámokkal, kampányokkal teszi. Idén a közlekedési kultúra alakulására reagálva, az autóvezetésről az elektromos járművekre, biciklikre, rollerekre irányította a fókuszt a sörmárka. Az üzenet a száraz november végén is aktuális: a felelősség 100%-os figyelmet igényel, ezért kizárólag 0.0% alkoholnak marad hely mellette.
A hazánkban is futó reklámokban a 2022-es szezonban McLaren Forma-1-es pilótája Daniel Ricciardo választja az alkoholmentes alternatívát, majd így gurul elektromos rolleren, míg Naomi Schiff W Series autóversenyző elektromos biciklivel teker haza sörözés után. A nemzetközi szereplők mellett hazai influencereket vont be a Heineken, Kőnig Anna a rollereseket képviselte egy Heineken 0.0-val koccintva, Kempf Zozó biciklis bravúrokkal, Szirmai Gergő deszkás trükkökkel szemléltette, hogy nemcsak a közlekedéshez szükséges józanság, de a sportolás is teljes koncentrációt igényel.
A HEINEKEN kiemelt célkitűzése, hogy fogyasztói számára ne csak alkoholmentes alternatívákat, hanem a tudatos választáshoz szükséges információkat is elérhetővé tegye, határozottan kiállva a felelős fogyasztás mellett. A Magyarországon 2007 óta kapható Heineken 0.0 ízben és minőségben is ugyanazt nyújtja, mint a Heineken® Original, persze alkohol nélkül. Így lehetőséget ad a megalkuvás nélküli sörélményre olyankor is, amikor valaki nem szeretne, vagy nem tud alkoholt fogyasztani – például, mert egy, kettő, vagy négy keréken gurul haza egy baráti találkozóról.
Kapcsolódó cikkeink
Az elmúlt évben 10 százalékkal csökkent a sörfogyasztás Magyarországon
Magyarországon értékesített sör mennyisége alig több mint 5,4 millió hektoliter…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >