Új drogérialánc jelent meg Magyarországon, máris nagyon népszerű
A cseh Pilulka.hu célja, hogy Magyarország elsőszámú, mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.

Petr Kasa vezérigazgató
A közlemény szerint a 2013-ban alapított cseh online gyógyszer kiskereskedelmi és csomagküldő cég több mint 6 00 termékkel kezdi meg működését a magyar piacon és a legnagyobb drogérialáncokkal készül felvenni a versenyt.
A magyar jogszabályokkal összhangban sem receptre felírt, sem vény nélkül kapható gyógyszerek kiszállításával nem foglalkoznak. Magyarországon a legnépszerűbb márkákra építenek, a jövőben pedig saját márkás étrendkiegészítőkkel is megjelenhet a cég – írták. A rendeléseket az interneten és a Pilulka mobilapplikáción adhatják le a vásárlók. Terveik szerint a későbbiekben lehetőség lesz a kiszállítást egy meghatározott időszakra időzíteni. A működést a szlovák leányvállalat logisztikájára és raktárkészletére építik, míg Magyarországon kereskedelmi, marketing és ügyfélszolgálati részleggel lesznek jelen.
Ez a megközelítés óriási rugalmasságot és hatékonyságot biztosít számunkra szolgáltatásaink és termékeink fogyasztói igényekhez igazításában. Heteken belül Ausztriában is hasonló modellel szeretnénk elindulni
– mondta Petr Kasa vezérigazgató.
A gyógyszer kiskereskedelemre szakosodott cseh tech cég 2013-ban alakult Petr és Martin Kasa testvérpár vezetésével. Indulásukkor Csehországban és Szlovákiában kezdték meg működésüket, majd rá öt évre, 2018-ban Romániában is megjelentek. A Pilulka az első e-kereskedelmi vállalat, amelyet bejegyeztek a prágai értéktőzsdén 2020-ban, ahol idén év elejéig közel megnégyszereződött az árfolyama. Jelenleg minden tizedik cseh háztartás vásárol a Pilulkán, ami idén októberben online drogériaként jelent meg hazánkban, külföldi terjeszkedésének következő állomása pedig Ausztria.
Pilulka.hu
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online…
Tovább olvasom >Sápi Vivi a Rossmann új reklámjában
A Rossmann idén nyáron indult reklámkampányával a mindennapok apró bosszúságaira…
Tovább olvasom >Még közelebb hozta otthonunkhoz a drogériát a Rossmann
A klasszikus átvételi módok mellett már csomagautomatákból is átvehetők a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: Az alacsony árak ellenére is kedvezőbbé váltak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
A 2023 első fél évében tapasztalt erősödés után a harmadik…
Tovább olvasom >Tetra Pak: A fogyasztók 54%-a a bolygó jövőjét is figyelembe veszi az élelmiszerek kiválasztása során
A 2023-as Tetra Pak Index szerint a fogyasztók az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Új köntösben köszönti régi vásárlóit a másfél milliárd forintból modernizált újpesti SPAR szupermarket
A főváros IV. kerületének szívében, 1,5 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően…
Tovább olvasom >