Új drogérialánc jelent meg Magyarországon, máris nagyon népszerű
A cseh Pilulka.hu célja, hogy Magyarország elsőszámú, mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.

Petr Kasa vezérigazgató
A közlemény szerint a 2013-ban alapított cseh online gyógyszer kiskereskedelmi és csomagküldő cég több mint 6 00 termékkel kezdi meg működését a magyar piacon és a legnagyobb drogérialáncokkal készül felvenni a versenyt.
A magyar jogszabályokkal összhangban sem receptre felírt, sem vény nélkül kapható gyógyszerek kiszállításával nem foglalkoznak. Magyarországon a legnépszerűbb márkákra építenek, a jövőben pedig saját márkás étrendkiegészítőkkel is megjelenhet a cég – írták. A rendeléseket az interneten és a Pilulka mobilapplikáción adhatják le a vásárlók. Terveik szerint a későbbiekben lehetőség lesz a kiszállítást egy meghatározott időszakra időzíteni. A működést a szlovák leányvállalat logisztikájára és raktárkészletére építik, míg Magyarországon kereskedelmi, marketing és ügyfélszolgálati részleggel lesznek jelen.
Ez a megközelítés óriási rugalmasságot és hatékonyságot biztosít számunkra szolgáltatásaink és termékeink fogyasztói igényekhez igazításában. Heteken belül Ausztriában is hasonló modellel szeretnénk elindulni
– mondta Petr Kasa vezérigazgató.
A gyógyszer kiskereskedelemre szakosodott cseh tech cég 2013-ban alakult Petr és Martin Kasa testvérpár vezetésével. Indulásukkor Csehországban és Szlovákiában kezdték meg működésüket, majd rá öt évre, 2018-ban Romániában is megjelentek. A Pilulka az első e-kereskedelmi vállalat, amelyet bejegyeztek a prágai értéktőzsdén 2020-ban, ahol idén év elejéig közel megnégyszereződött az árfolyama. Jelenleg minden tizedik cseh háztartás vásárol a Pilulkán, ami idén októberben online drogériaként jelent meg hazánkban, külföldi terjeszkedésének következő állomása pedig Ausztria.
Pilulka.hu
Kapcsolódó cikkeink
Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >