Új drogérialánc jelent meg Magyarországon, máris nagyon népszerű
A cseh Pilulka.hu célja, hogy Magyarország elsőszámú, mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.
A közlemény szerint a 2013-ban alapított cseh online gyógyszer kiskereskedelmi és csomagküldő cég több mint 6 00 termékkel kezdi meg működését a magyar piacon és a legnagyobb drogérialáncokkal készül felvenni a versenyt.
A magyar jogszabályokkal összhangban sem receptre felírt, sem vény nélkül kapható gyógyszerek kiszállításával nem foglalkoznak. Magyarországon a legnépszerűbb márkákra építenek, a jövőben pedig saját márkás étrendkiegészítőkkel is megjelenhet a cég – írták. A rendeléseket az interneten és a Pilulka mobilapplikáción adhatják le a vásárlók. Terveik szerint a későbbiekben lehetőség lesz a kiszállítást egy meghatározott időszakra időzíteni. A működést a szlovák leányvállalat logisztikájára és raktárkészletére építik, míg Magyarországon kereskedelmi, marketing és ügyfélszolgálati részleggel lesznek jelen.
Ez a megközelítés óriási rugalmasságot és hatékonyságot biztosít számunkra szolgáltatásaink és termékeink fogyasztói igényekhez igazításában. Heteken belül Ausztriában is hasonló modellel szeretnénk elindulni
– mondta Petr Kasa vezérigazgató.
A gyógyszer kiskereskedelemre szakosodott cseh tech cég 2013-ban alakult Petr és Martin Kasa testvérpár vezetésével. Indulásukkor Csehországban és Szlovákiában kezdték meg működésüket, majd rá öt évre, 2018-ban Romániában is megjelentek. A Pilulka az első e-kereskedelmi vállalat, amelyet bejegyeztek a prágai értéktőzsdén 2020-ban, ahol idén év elejéig közel megnégyszereződött az árfolyama. Jelenleg minden tizedik cseh háztartás vásárol a Pilulkán, ami idén októberben online drogériaként jelent meg hazánkban, külföldi terjeszkedésének következő állomása pedig Ausztria.
Pilulka.hu
Kapcsolódó cikkeink
Drogérialáncok dinamikus fejlődése: több száz milliárd forintos piac Magyarországon
Az elmúlt két évtizedben a drogérialáncok jelentős növekedést mutattak, Magyarországon…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >