Új digitális program a UPS-től
A UPS bejelentette új stratégiáját, mellyel iparági vezető szolgáltatásait még szélesebb körben elérhetővé teszi egy sor stratégiai együttműködés és megállapodás révén, melynek összefoglaló neve: UPS digitális hozzáférés program (ups digital access program). Ezek a platformok mostantól zökkenőmentesen kínálnak kedvezményes szállítási díjakat és egyéb szállítási és logisztikai szolgáltatásokat a kereskedőknek, így egyre több online vásárlás során találkozhatnak az ügyfelek a UPS-szel.
A program keretében a UPS együttműködésre lépett a stamps.com vezető e-kereskedelmi szállítmányozási szoftverszolgáltatóval. Ennek kapcsán a UPS kedvezményes szolgáltatást nyújthat a stamps.com több mint 740 000 ügyfelének. A stamps.com olyan szállítmányozási szoftverek révén szolgálja ki a vásárlókat, mint a shipstation, a shippingeasy, ashipworks, a stamps.com és az endicia. //
Kapcsolódó cikkeink
Decembertől Tesla kamionnal szállít a PepsiCo
Megerősítette a hírt a PepsiCo Inc, miszerint 2022. december 1-jétől…
Tovább olvasom >Mert ez nem műanyag
Egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a kiskereskedők a csomagolásnak, miközben igyekeznek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A MOHU hat hónap alatt 700 millió palackot gyűjtött össze
November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza…
Tovább olvasom >Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >