Új digitális program a UPS-től
A UPS bejelentette új stratégiáját, mellyel iparági vezető szolgáltatásait még szélesebb körben elérhetővé teszi egy sor stratégiai együttműködés és megállapodás révén, melynek összefoglaló neve: UPS digitális hozzáférés program (ups digital access program). Ezek a platformok mostantól zökkenőmentesen kínálnak kedvezményes szállítási díjakat és egyéb szállítási és logisztikai szolgáltatásokat a kereskedőknek, így egyre több online vásárlás során találkozhatnak az ügyfelek a UPS-szel.
A program keretében a UPS együttműködésre lépett a stamps.com vezető e-kereskedelmi szállítmányozási szoftverszolgáltatóval. Ennek kapcsán a UPS kedvezményes szolgáltatást nyújthat a stamps.com több mint 740 000 ügyfelének. A stamps.com olyan szállítmányozási szoftverek révén szolgálja ki a vásárlókat, mint a shipstation, a shippingeasy, ashipworks, a stamps.com és az endicia. //
Kapcsolódó cikkeink
Decembertől Tesla kamionnal szállít a PepsiCo
Megerősítette a hírt a PepsiCo Inc, miszerint 2022. december 1-jétől…
Tovább olvasom >Mert ez nem műanyag
Egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a kiskereskedők a csomagolásnak, miközben igyekeznek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Ausztriában 3,0 százalékra mérséklődött az infláció májusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >