Új digitális program a UPS-től
A UPS bejelentette új stratégiáját, mellyel iparági vezető szolgáltatásait még szélesebb körben elérhetővé teszi egy sor stratégiai együttműködés és megállapodás révén, melynek összefoglaló neve: UPS digitális hozzáférés program (ups digital access program). Ezek a platformok mostantól zökkenőmentesen kínálnak kedvezményes szállítási díjakat és egyéb szállítási és logisztikai szolgáltatásokat a kereskedőknek, így egyre több online vásárlás során találkozhatnak az ügyfelek a UPS-szel.
A program keretében a UPS együttműködésre lépett a stamps.com vezető e-kereskedelmi szállítmányozási szoftverszolgáltatóval. Ennek kapcsán a UPS kedvezményes szolgáltatást nyújthat a stamps.com több mint 740 000 ügyfelének. A stamps.com olyan szállítmányozási szoftverek révén szolgálja ki a vásárlókat, mint a shipstation, a shippingeasy, ashipworks, a stamps.com és az endicia. //
Kapcsolódó cikkeink
Decembertől Tesla kamionnal szállít a PepsiCo
Megerősítette a hírt a PepsiCo Inc, miszerint 2022. december 1-jétől…
Tovább olvasom >Mert ez nem műanyag
Egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a kiskereskedők a csomagolásnak, miközben igyekeznek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >A FAO elismerésben részesíti a fiatal gazdákat
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) jelöléseket vár a Fiatal…
Tovább olvasom >