Új csomagolást és arculatot kaptak a Gyulahús Kft. egyes termékei
Új csomagolást és arculatot kaptak a Gyulahús Kft. szárazáru termékei és a gyulai májas, a fejlesztéshez beszereztek egy új csomagoló berendezést is – mondta a cég ügyvezető igazgatója kedden sajtótájékoztatón.
Daka Zsolt közölte, a céljuk elsősorban az volt, hogy egységesebb megjelenésűek és jobban beazonosíthatóak legyenek a termékeik. Egyelőre az országosan forgalmazott áruk kapnak új megjelenést, de a közeljövőben a felvágottak és a vörös húsból készült áruk csomagolását is szeretnék fejleszteni.
Hozzátette, tavaly év végén három csomagoló- és egy szeletelőgépet szereztek be a szeletelt tálcás áruknak, nyolcszázezer eurót meghaladó összegben, amivel az eddigi 25-30 ezer tálcás napi kapacitásukat 40 ezer tálca feletti mennyiségre növelték. Most még egy csomagológépet vásároltak a rúdáruk és a páros kolbászok csomagolásához, és bővítették a védőgázas csomagolási kapacitásukat is.
Daka Zsolt elmondta, a koronavírus-járvány világított rá arra, hogy a fogyasztók leginkább a védőgázas termékeket keresik, ezért a vákumfóliázott áruikat hamarosan ki is vezetik a piacról.
Hozzátette, az arculat frissítéssel párhuzamosan vékonyabb csomagolóanyagokat használnak, így a környezetterhelést is tudják csökkenteni. A fóliacsomagolás felerészben újrahasznosított alapanyagból készül – húzta alá.
Gila Éva, a cég marketing menedzsere elmondta, a kolbászok csomagolására rákerült, hogy a gyulai 2013 óta hungarikum; A pandémia világított rá arra is, fontos, hogy ismerjük egy termék eredetét – jelentette ki. Hozzátette, az új csomagolásokon megjelenik a gyulai vár képe, ami a 150 éves márka tradicionalitását hangsúlyozza, „a város és a termék értékei így erősítik egymást”.
A jelenleg száz százalékban önkormányzati tulajdonú cég nagyobb fejlesztésbe kezdene, 13 milliárd forintból új szárazáru üzemet építenének, amihez ötmilliárd forintot pályázati forrásból teremtenének elő. Az MTI kérdésére válaszolva Daka Zsolt elmondta, a pályázat előkészítése jelenleg is zajlik.
A fennmaradó összeget szakmai vagy pénzügyi befektető bevonásával képzelik el, a cég maximum 49 százalékát értékesítenék, amiről a képviselő-testület hozza meg a döntést a közeljövőben.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Gyulahús Kft. 2019-ben mintegy nettó 6,8 milliárdos árbevételt ért el, ami 2020-ban 7,66 milliárdra nőtt, az adózott eredmény 213 millióról 392 millió forintra emelkedett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >