Új csomagolással és barackos ízzel indítja a szezont a Dreher
A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az alapító aláírása a gazdag hagyományokra, a design összképe pedig a modern jelenre koncentrál. Az idei szezonra készített Dreher Barack márciusban már az új megjelenéssel kerül a polcokra.

A Dreher csapata a kreatív játékosságot kereste a váltásnál
A hangsúlyosan megjelenő minta alapját adó szimbólumban a háromszög szögei a sör alapanyagait, a komlót, malátát és kristálytiszta vizet, míg az azt befogó kör a sörfőzőmester tudását jelképezik. Ez a tradicionális márkaelem elforgatva lejátszó gombbá alakul a hirdetésekben, a sörös dobozokon és címkéken pedig mostantól modern mintába rendeződik. A Dreher csapata ezt a kreatív játékosságot kereste a váltásnál, amely a korábban eltérő megjelenést egy egységes termékportfólióba rendezi. A mai trendeknek megfelelő csomagolás így a márka 1895-re visszanyúló tradicionális értékeit is magán viseli.
„2019-ben a receptúrán és a csomagoláson is változtattunk, amikor a Dreher Classic helyére a Gold érkezett. A fogyasztók egyértelműen jól fogadták az újítást, a márka pedig azóta is folyamatosan dominál a prémium kategóriában, illetve az elmúlt, kihívásokban teli években is folyamatosan tudta növelni mennyiségi részesedését a prémium árszegmensben*. Ezzel párhuzamosan az elmúlt négy évben bemutatott variánsokkal is sikerült folyamatosan építkeznünk. Azt éreztük, itt az ideje, hogy egységesebb és egy fokkal markánsabb megjelenést adjunk a söreinknek úgy, hogy közben a márka rajongói is magukénak érezzék őket”
– mondta Illés-Presits Lívia, a Dreher Sörgyárak Dreher és Dreher 24 márkákért felelős vezetője.
Az ízesített söröket is több fogyasztó fedezi fel magának, és az is jól érzékelhető, hogy a fogyasztók egyre inkább az édesebb, délies gyümölcsízek iránt érdeklődnek. Ezért érkezik az idei szezonra a Dreher Barack a Bitter Lager, Hidegkomlós, IPA, Bak és Meggy variánsok mellé a kínálatba.
A könnyen kortyolható, alsóerjesztésű, 4 százalékos alkoholtartalmú variáns két féle komlóból készül, amelyek kellemesen fanyar ízükkel ellensúlyozzák a gyümölcs zamatos, édes karakterét.
Az új íz és csomagolás bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >