Új csomagolással és barackos ízzel indítja a szezont a Dreher
A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az alapító aláírása a gazdag hagyományokra, a design összképe pedig a modern jelenre koncentrál. Az idei szezonra készített Dreher Barack márciusban már az új megjelenéssel kerül a polcokra.
A hangsúlyosan megjelenő minta alapját adó szimbólumban a háromszög szögei a sör alapanyagait, a komlót, malátát és kristálytiszta vizet, míg az azt befogó kör a sörfőzőmester tudását jelképezik. Ez a tradicionális márkaelem elforgatva lejátszó gombbá alakul a hirdetésekben, a sörös dobozokon és címkéken pedig mostantól modern mintába rendeződik. A Dreher csapata ezt a kreatív játékosságot kereste a váltásnál, amely a korábban eltérő megjelenést egy egységes termékportfólióba rendezi. A mai trendeknek megfelelő csomagolás így a márka 1895-re visszanyúló tradicionális értékeit is magán viseli.
„2019-ben a receptúrán és a csomagoláson is változtattunk, amikor a Dreher Classic helyére a Gold érkezett. A fogyasztók egyértelműen jól fogadták az újítást, a márka pedig azóta is folyamatosan dominál a prémium kategóriában, illetve az elmúlt, kihívásokban teli években is folyamatosan tudta növelni mennyiségi részesedését a prémium árszegmensben*. Ezzel párhuzamosan az elmúlt négy évben bemutatott variánsokkal is sikerült folyamatosan építkeznünk. Azt éreztük, itt az ideje, hogy egységesebb és egy fokkal markánsabb megjelenést adjunk a söreinknek úgy, hogy közben a márka rajongói is magukénak érezzék őket”
– mondta Illés-Presits Lívia, a Dreher Sörgyárak Dreher és Dreher 24 márkákért felelős vezetője.
Az ízesített söröket is több fogyasztó fedezi fel magának, és az is jól érzékelhető, hogy a fogyasztók egyre inkább az édesebb, délies gyümölcsízek iránt érdeklődnek. Ezért érkezik az idei szezonra a Dreher Barack a Bitter Lager, Hidegkomlós, IPA, Bak és Meggy variánsok mellé a kínálatba.
A könnyen kortyolható, alsóerjesztésű, 4 százalékos alkoholtartalmú variáns két féle komlóból készül, amelyek kellemesen fanyar ízükkel ellensúlyozzák a gyümölcs zamatos, édes karakterét.
Az új íz és csomagolás bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >