Új csomagolással és barackos ízzel indítja a szezont a Dreher
A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az alapító aláírása a gazdag hagyományokra, a design összképe pedig a modern jelenre koncentrál. Az idei szezonra készített Dreher Barack márciusban már az új megjelenéssel kerül a polcokra.

A Dreher csapata a kreatív játékosságot kereste a váltásnál
A hangsúlyosan megjelenő minta alapját adó szimbólumban a háromszög szögei a sör alapanyagait, a komlót, malátát és kristálytiszta vizet, míg az azt befogó kör a sörfőzőmester tudását jelképezik. Ez a tradicionális márkaelem elforgatva lejátszó gombbá alakul a hirdetésekben, a sörös dobozokon és címkéken pedig mostantól modern mintába rendeződik. A Dreher csapata ezt a kreatív játékosságot kereste a váltásnál, amely a korábban eltérő megjelenést egy egységes termékportfólióba rendezi. A mai trendeknek megfelelő csomagolás így a márka 1895-re visszanyúló tradicionális értékeit is magán viseli.
„2019-ben a receptúrán és a csomagoláson is változtattunk, amikor a Dreher Classic helyére a Gold érkezett. A fogyasztók egyértelműen jól fogadták az újítást, a márka pedig azóta is folyamatosan dominál a prémium kategóriában, illetve az elmúlt, kihívásokban teli években is folyamatosan tudta növelni mennyiségi részesedését a prémium árszegmensben*. Ezzel párhuzamosan az elmúlt négy évben bemutatott variánsokkal is sikerült folyamatosan építkeznünk. Azt éreztük, itt az ideje, hogy egységesebb és egy fokkal markánsabb megjelenést adjunk a söreinknek úgy, hogy közben a márka rajongói is magukénak érezzék őket”
– mondta Illés-Presits Lívia, a Dreher Sörgyárak Dreher és Dreher 24 márkákért felelős vezetője.
Az ízesített söröket is több fogyasztó fedezi fel magának, és az is jól érzékelhető, hogy a fogyasztók egyre inkább az édesebb, délies gyümölcsízek iránt érdeklődnek. Ezért érkezik az idei szezonra a Dreher Barack a Bitter Lager, Hidegkomlós, IPA, Bak és Meggy variánsok mellé a kínálatba.
A könnyen kortyolható, alsóerjesztésű, 4 százalékos alkoholtartalmú variáns két féle komlóból készül, amelyek kellemesen fanyar ízükkel ellensúlyozzák a gyümölcs zamatos, édes karakterét.
Az új íz és csomagolás bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >