Új csokoládéválaszték a Mercadonától
Magas kakaótartalmú csokoládét dobott piacra a Mercadona. A spanyol szupermarketlánc a Hacendado saját márka alatt jelentette meg a termékeket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/mercadona-launches-new-chocolate-range-in-portugal-300x174.jpg)
Csoki szupermagas kakaótartalommal
A Negro 99% tablet nevű csokoládét a helyi Imperial gyártja, és Portugália valamint Spanyolország 1636 üzletében kerül a polcokra.
A cég átláthatósági stratégiájával összhangban a terméken rengeteg információ megjelenik, többek között az alapanyagok származási helye és az ellátó neve is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Válság a csokoládépiacon?
Az elmúlt év végén jelentős drágulás volt tapasztalható a csokoládé…
Tovább olvasom >Felelős forrásból származó csokoládémárkát vezet be a Nestlé
A Rainforest Alliance által tanúsított kakaóval készült édesség a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >