Új csokoládéválaszték a Mercadonától
Magas kakaótartalmú csokoládét dobott piacra a Mercadona. A spanyol szupermarketlánc a Hacendado saját márka alatt jelentette meg a termékeket.
A Negro 99% tablet nevű csokoládét a helyi Imperial gyártja, és Portugália valamint Spanyolország 1636 üzletében kerül a polcokra.
A cég átláthatósági stratégiájával összhangban a terméken rengeteg információ megjelenik, többek között az alapanyagok származási helye és az ellátó neve is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növeli a befektetéseit a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona szupermarketlánc 180 millió eurót tervez portugál leányvállalatába…
Tovább olvasom >Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót…
Tovább olvasom >Kilőtt a kakaó ára, hamarosan érződik a kiskereskedelemben is
Az elmúlt időszakban hatalmas ugrásokat produkáltak a kakaóárak a nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >