Új boltelrendezés a Delhaize-nél
A Delhaize legújabb üzlete „frissített márkapozícióra épül”. A boltbelső a vásárlók elvárásainak és szükségleteinek megfelelően került kialakításra: azaz „gyors útvonal” mentén teszi lehetővé a gyors és kényelmes bevásárlást. Az üzletben található „Fresh Atelier”-ben frissen készített saláták, szendvicsek és meleg ételek kaphatók. Helyet ad továbbá a bolt egy hentespultnak és gyerekfoglalkoztatónak is. A megvásárolt zöldség és gyümölcs újrahasznosítható textiltáskában vihető haza, a készleten maradt gyümölcsök és zöldségek pedig frissen facsart gyümölcslé és leves alapanyagául szolgálnak az élelmiszer-hulladék csökkentésének jegyében.
Elsőként a Nivelles szupermarket került átalakításra, de ezt az év végéig további 8, majd 2019-ig további 36 üzlet átalakítása követi. Az elkövetkező három évben a cég mintegy 600 millió eurót fog üzletfejlesztésre fordítani.
Kapcsolódó cikkeink
Csak a hűséges vásárlóknak jár kedvezmény a Delhaizenél
A belga Delhaize jövő hónaptól módosítja promóciós szabályzatát: 2025. szeptember…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >