Új boltelrendezés a Delhaize-nél
A Delhaize legújabb üzlete „frissített márkapozícióra épül”. A boltbelső a vásárlók elvárásainak és szükségleteinek megfelelően került kialakításra: azaz „gyors útvonal” mentén teszi lehetővé a gyors és kényelmes bevásárlást. Az üzletben található „Fresh Atelier”-ben frissen készített saláták, szendvicsek és meleg ételek kaphatók. Helyet ad továbbá a bolt egy hentespultnak és gyerekfoglalkoztatónak is. A megvásárolt zöldség és gyümölcs újrahasznosítható textiltáskában vihető haza, a készleten maradt gyümölcsök és zöldségek pedig frissen facsart gyümölcslé és leves alapanyagául szolgálnak az élelmiszer-hulladék csökkentésének jegyében.
Elsőként a Nivelles szupermarket került átalakításra, de ezt az év végéig további 8, majd 2019-ig további 36 üzlet átalakítása követi. Az elkövetkező három évben a cég mintegy 600 millió eurót fog üzletfejlesztésre fordítani.
Kapcsolódó cikkeink
Emberség, állatság – A nap képe
Egy német élelmiszerüzlet zöldségrészlegének ajánlata: vidd haza háziállataidnak a zöldséghulladékot!…
Tovább olvasom >Még jó! – élelmiszermentő kampányt indított az Auchan és a Nébih
Szemléletformáló kampányt indított az Auchan Magyarország a Nébih Maradék nélkül…
Tovább olvasom >Új disztribúciós központtal bővítette logisztikai hálózatát a Delhaize Szerbiában
A VGP Park Belgrádban található, 42 000 négyzetméteres, korszerű létesítmény…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >