Új boltelrendezés a Delhaize-nél
A Delhaize legújabb üzlete „frissített márkapozícióra épül”. A boltbelső a vásárlók elvárásainak és szükségleteinek megfelelően került kialakításra: azaz „gyors útvonal” mentén teszi lehetővé a gyors és kényelmes bevásárlást. Az üzletben található „Fresh Atelier”-ben frissen készített saláták, szendvicsek és meleg ételek kaphatók. Helyet ad továbbá a bolt egy hentespultnak és gyerekfoglalkoztatónak is. A megvásárolt zöldség és gyümölcs újrahasznosítható textiltáskában vihető haza, a készleten maradt gyümölcsök és zöldségek pedig frissen facsart gyümölcslé és leves alapanyagául szolgálnak az élelmiszer-hulladék csökkentésének jegyében.
Elsőként a Nivelles szupermarket került átalakításra, de ezt az év végéig további 8, majd 2019-ig további 36 üzlet átalakítása követi. Az elkövetkező három évben a cég mintegy 600 millió eurót fog üzletfejlesztésre fordítani.
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Emberség, állatság – A nap képe
Egy német élelmiszerüzlet zöldségrészlegének ajánlata: vidd haza háziállataidnak a zöldséghulladékot!…
Tovább olvasom >Még jó! – élelmiszermentő kampányt indított az Auchan és a Nébih
Szemléletformáló kampányt indított az Auchan Magyarország a Nébih Maradék nélkül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >