Új boltelrendezés a Delhaize-nél
A Delhaize legújabb üzlete „frissített márkapozícióra épül”. A boltbelső a vásárlók elvárásainak és szükségleteinek megfelelően került kialakításra: azaz „gyors útvonal” mentén teszi lehetővé a gyors és kényelmes bevásárlást. Az üzletben található „Fresh Atelier”-ben frissen készített saláták, szendvicsek és meleg ételek kaphatók. Helyet ad továbbá a bolt egy hentespultnak és gyerekfoglalkoztatónak is. A megvásárolt zöldség és gyümölcs újrahasznosítható textiltáskában vihető haza, a készleten maradt gyümölcsök és zöldségek pedig frissen facsart gyümölcslé és leves alapanyagául szolgálnak az élelmiszer-hulladék csökkentésének jegyében.
Elsőként a Nivelles szupermarket került átalakításra, de ezt az év végéig további 8, majd 2019-ig további 36 üzlet átalakítása követi. Az elkövetkező három évben a cég mintegy 600 millió eurót fog üzletfejlesztésre fordítani.
Kapcsolódó cikkeink
Emberség, állatság – A nap képe
Egy német élelmiszerüzlet zöldségrészlegének ajánlata: vidd haza háziállataidnak a zöldséghulladékot!…
Tovább olvasom >Még jó! – élelmiszermentő kampányt indított az Auchan és a Nébih
Szemléletformáló kampányt indított az Auchan Magyarország a Nébih Maradék nélkül…
Tovább olvasom >Új disztribúciós központtal bővítette logisztikai hálózatát a Delhaize Szerbiában
A VGP Park Belgrádban található, 42 000 négyzetméteres, korszerű létesítmény…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >