Új beszállítói partneri programot indít a Danone
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén. A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Kapcsolódó cikkeink
Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A Maerskkel társulva csökkenti a tengeri szállítási kibocsátását a Danone
Együttműködésbe kezdett a Danone a Maerskkel a tengeri logisztikai kibocsátások…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >