Új autóikba ülhettek a McDonald’s hűséges vendégei

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 10. 17. 11:46

A 25 éves magyar McDonald’s születésnapi játékában több mint 300 nyereménnyel kedveskedett hűséges vendégeinek. A nyár elején indult nyereményjáték fődíjait, összesen öt darab hófehér Toyota Yaris személyautót tegnap vehették át a szerencsés nyertesek Budapesten.

McDonalds-toyota

A McDonald’s 25. születésnapja alkalmából július elején pontgyűjtő- és nyereményjátékot indított, melynek során több mint 300 ajándék talált gazdára. A McMenü Plusz terméket vásárlók összegyűjtött matricáikkal 15-féle nyereményre aspirálhattak a társasjátéktól a laptopon, tévén, repülőjegyeken és robogókon át a fődíjat jelentő 5 darab 5 ajtós, hófehér Toyota Yaris Ecoig. A játék augusztus végén ért véget, a főnyereményeket szeptemberben sorsolták ki, a különösen hűséges és szerencsés vásárlók tegnap ülhettek be először új autóikba.

Kellemes meglepetések – 25 éve

A McDonald’s hazai története 1988 tavaszán indult, ekkor nyílt meg az első étterem Budapesten, a Régiposta utcában. A növekedés folyamatos: ma 98 étterem működik Magyarországon, és nincs olyan megye, ahol az aranyívek ne volnának jelen. A 25 év alatt csaknem 1 milliárd vendég fordult meg a hazai McDonald’s-ban, vagyis a magyarországi éttermek ez idő alatt minden európai lakost legalább egyszer vendégül láthattak volna.

Az évente átlagosan 80 millió látogatót fogadó hazai McDonald’s kínálata is folyamatosan bővült. Az 1988-as induló választékkal szemben ma már közel 300 termékajánlat közül választhatják ki a vendégek az ízlésüknek, igényeiknek leginkább megfelelőt. A magyar vendégek Európában az elsők között kóstolhatták meg a McReggelit és a McWrap-et. A 25 év alatt volt olyan magyar fejlesztésű szendvics, amelyet más országok is felvettek az állandó termékpalettákra, mint a sertés McFarm szendvicset, vagy a reggeli Fresh McMuffint. Ezek a jellegzetesen magyar ételek a külföldi vendégek körében is nagy sikert értek el. Az évek során a McDonald’s egyedi, magyarországi promóciókhoz is fejlesztett termékeket, ilyen volt a Magyar hetek keretében árusított lángos, fasírt és aranygaluska, vagy a tavalyi év egyik kedvence, a hartai kolbászos hamburger. Idén igazi különlegességgel, szürkemarha burgerrel lepte meg vendégeit a McDonald’s, a nemes alapanyag a Hortobágyi Nemzeti Parkból érkezett.

Az étteremlánc „Én Hamburgerem” című programjában a vendégek idén már másodszor maguk is tervezhettek szendvicseket, s az internetes szavazáson ki is választhatták kedvenceiket. A legjobbnak bizonyult szendvicsek egy időre hamarosan az éttermek menüjébe is bekerülnek.

Még a McCafé-nak is van magyar vonatkozása: ötlete a régióban elsőként Magyarországon valósult meg. Éppen 10 éve, 2003-ban, a Régiposta utcai McDonald’s-ban nyílt meg az első ilyen kávézó, ma pedig már 37 egységgel a McCafé az ország vezető kávézólánca.

A McDonald’s az elmúlt negyedévszázad alatt a magyar gazdaság komoly szereplőjévé nőtte ki magát. Magyarországi beruházásai eddigi összértéke eléri a 37 milliárd forintot, hazai beszállítóktól pedig 97 milliárd forint értékben vásárolt alapanyagokat. Magyar beszállítóit nemrég az OMÉK-on, a magyar mezőgazdaság legnagyobb seregszemléjén mutatta be.

A magyar McDonald’s volt az első franchise rendszerben működő hazai vállalat. Fejlődésében kulcsszerepet játszottak azok a hazai kisvállalkozások, amelyek jelenleg is a vállalat 98 éttermének közel felét üzemeltetik franchise átvevőként. A franchise partnerekkel közösen a vállalat az elmúlt 25 évben mintegy 50 000 embernek adott munkát. Jelenleg a cég központjában és az éttermekben összesen közel ötezren dolgoznak.

Kapcsolódó cikkeink