Új arculatot vezet be a Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából
A Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából új logót és vizuális arculatot vezet be.
A vállalat augusztus 28-án a márka hivatalos születésnapján egy ingyenes Pepsire látott vendégül minden fogyasztót az Egyesült Államokban.
Az ünnepségen kerülnek bemutatásra az új reklámfilmek is, amelyekben a márka új arculatáé a főszerep – közölte a vállalat.
A Pepsi egy 125 napos kampányt is bejelentett, amely 2023. augusztus 28-án kezdődik és szilveszterig tart, és amelynek keretében 125 elemből – eseményeket, közösségi média megmozdulásokat, ajándékokat magába foglaló – programsorozatot indít.
Október 19 és 15 között a Pepsi fantasztikus éttermi élményt kínál a New York-i The Pepsi 125 Dinerben. A dekoráció a legemlékezetesebb Pepsi-reklámok díszleteit vonultatja fel, és a Pepsi archívumából származó emléktárgyakat mutat be, miközben a márka új arculatát is ünnepli. Az étlapon a népszerű éttermi ételek mellett egyedi Pepsi-kreációk is megtalálhatók lesznek, régiek és újak egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
2026-ig közel 100 kényelmi üzletet nyithat a Sodexo amerikai egyetemi campusokon
A Sodexo célul tűzte ki, hogy 2026-ig mintegy 100 „Food…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >Aldi USA 170 üzletet ad el a Winn-Dixie és Harveys hálózatából
Az Aldi US megállapodott körülbelül 170 Winn-Dixie és Harveys Supermarket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >