Új arculatot vezet be a Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából
A Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából új logót és vizuális arculatot vezet be.
A vállalat augusztus 28-án a márka hivatalos születésnapján egy ingyenes Pepsire látott vendégül minden fogyasztót az Egyesült Államokban.
Az ünnepségen kerülnek bemutatásra az új reklámfilmek is, amelyekben a márka új arculatáé a főszerep – közölte a vállalat.
A Pepsi egy 125 napos kampányt is bejelentett, amely 2023. augusztus 28-án kezdődik és szilveszterig tart, és amelynek keretében 125 elemből – eseményeket, közösségi média megmozdulásokat, ajándékokat magába foglaló – programsorozatot indít.
Október 19 és 15 között a Pepsi fantasztikus éttermi élményt kínál a New York-i The Pepsi 125 Dinerben. A dekoráció a legemlékezetesebb Pepsi-reklámok díszleteit vonultatja fel, és a Pepsi archívumából származó emléktárgyakat mutat be, miközben a márka új arculatát is ünnepli. Az étlapon a népszerű éttermi ételek mellett egyedi Pepsi-kreációk is megtalálhatók lesznek, régiek és újak egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
USA: karácsonykor a menü az első
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Női energiaitalt dob piacra a Monster az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
