Új arculatot vezet be a Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából
A Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából új logót és vizuális arculatot vezet be.
A vállalat augusztus 28-án a márka hivatalos születésnapján egy ingyenes Pepsire látott vendégül minden fogyasztót az Egyesült Államokban.
Az ünnepségen kerülnek bemutatásra az új reklámfilmek is, amelyekben a márka új arculatáé a főszerep – közölte a vállalat.
A Pepsi egy 125 napos kampányt is bejelentett, amely 2023. augusztus 28-án kezdődik és szilveszterig tart, és amelynek keretében 125 elemből – eseményeket, közösségi média megmozdulásokat, ajándékokat magába foglaló – programsorozatot indít.
Október 19 és 15 között a Pepsi fantasztikus éttermi élményt kínál a New York-i The Pepsi 125 Dinerben. A dekoráció a legemlékezetesebb Pepsi-reklámok díszleteit vonultatja fel, és a Pepsi archívumából származó emléktárgyakat mutat be, miközben a márka új arculatát is ünnepli. Az étlapon a népszerű éttermi ételek mellett egyedi Pepsi-kreációk is megtalálhatók lesznek, régiek és újak egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Walmart és OpenAI: új korszak az online vásárlásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Láthatatlan kockázat a láncban – Mikroműanyagok az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúraindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Euromonitor: kényelemre, önkifejezésre és jóllétre vágyik a jövő fogyasztója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

