Új arculatot vezet be a Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából
A Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából új logót és vizuális arculatot vezet be.
A vállalat augusztus 28-án a márka hivatalos születésnapján egy ingyenes Pepsire látott vendégül minden fogyasztót az Egyesült Államokban.
Az ünnepségen kerülnek bemutatásra az új reklámfilmek is, amelyekben a márka új arculatáé a főszerep – közölte a vállalat.
A Pepsi egy 125 napos kampányt is bejelentett, amely 2023. augusztus 28-án kezdődik és szilveszterig tart, és amelynek keretében 125 elemből – eseményeket, közösségi média megmozdulásokat, ajándékokat magába foglaló – programsorozatot indít.
Október 19 és 15 között a Pepsi fantasztikus éttermi élményt kínál a New York-i The Pepsi 125 Dinerben. A dekoráció a legemlékezetesebb Pepsi-reklámok díszleteit vonultatja fel, és a Pepsi archívumából származó emléktárgyakat mutat be, miközben a márka új arculatát is ünnepli. Az étlapon a népszerű éttermi ételek mellett egyedi Pepsi-kreációk is megtalálhatók lesznek, régiek és újak egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >