Új arculatot kap a Celebrations csomagolása
A Mars Wrigley 25 éves történetének egyik legjelentősebb rebrandingjére készül: megújítja a Celebrations arculatát a Taxi Studio ügynökséggel együttműködve. A csomagolás újratervezésével a vállalat célja, hogy a Celebrations egy egész évben – és nem csak karácsonykor – élvezhető édességként jelenjen meg.
Az ügynökség szerint a jobb érvényesüléshez a Celebrationsnek saját, egyedi márkaidentitásra van szüksége. A márka modernizálásával és progresszívebbé tételével a Celebrations „releváns lehet a fiatalabb, technológia iránt fogékony és a márkákkal egyre inkább a digitális platformokon kapcsolatba lépő fogyasztók számára is” – vélik a Taxi Studiónál.
Kapcsolódó cikkeink
Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márka a Brand Finance szerint
A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Mars raktárkezelő rendszerrel kívánja növelni a hatékonyságot
A Mars, Incorporated egy új raktárkezelő rendszer (WMS) bevezetését jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >