Új arculatot kap a Celebrations csomagolása
A Mars Wrigley 25 éves történetének egyik legjelentősebb rebrandingjére készül: megújítja a Celebrations arculatát a Taxi Studio ügynökséggel együttműködve. A csomagolás újratervezésével a vállalat célja, hogy a Celebrations egy egész évben – és nem csak karácsonykor – élvezhető édességként jelenjen meg.
Az ügynökség szerint a jobb érvényesüléshez a Celebrationsnek saját, egyedi márkaidentitásra van szüksége. A márka modernizálásával és progresszívebbé tételével a Celebrations „releváns lehet a fiatalabb, technológia iránt fogékony és a márkákkal egyre inkább a digitális platformokon kapcsolatba lépő fogyasztók számára is” – vélik a Taxi Studiónál.
Kapcsolódó cikkeink
Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márka a Brand Finance szerint
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mars raktárkezelő rendszerrel kívánja növelni a hatékonyságot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
