Új arculatot kap a Celebrations csomagolása
A Mars Wrigley 25 éves történetének egyik legjelentősebb rebrandingjére készül: megújítja a Celebrations arculatát a Taxi Studio ügynökséggel együttműködve. A csomagolás újratervezésével a vállalat célja, hogy a Celebrations egy egész évben – és nem csak karácsonykor – élvezhető édességként jelenjen meg.
Az ügynökség szerint a jobb érvényesüléshez a Celebrationsnek saját, egyedi márkaidentitásra van szüksége. A márka modernizálásával és progresszívebbé tételével a Celebrations „releváns lehet a fiatalabb, technológia iránt fogékony és a márkákkal egyre inkább a digitális platformokon kapcsolatba lépő fogyasztók számára is” – vélik a Taxi Studiónál.
Kapcsolódó cikkeink
Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márka a Brand Finance szerint
A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Mars raktárkezelő rendszerrel kívánja növelni a hatékonyságot
A Mars, Incorporated egy új raktárkezelő rendszer (WMS) bevezetését jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatályba lépett az e-pénztárgépekről szóló rendelet
Kedden hatályba lépett az e-pénztárgépekről szóló rendelet, amely véget vethet…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >Újabb telepeken jelent meg a ragadós száj- és körömfájás
Két Győr-Moson-Sopron vármegyei szarvasmarha telepen igazolta a ragadós száj- és…
Tovább olvasom >