Új applikációt indít a horvát Studenac
A horvát kereskedelmi lánc, a Studenac növeli a digitalizációra fordított kiadásait, és új applikációt indított útjára, amellyel célja a vásárlási élmény javítása és a vásárlói hűség növelése.
A horvát és angol nyelven elérhető, mind Android, mind iOS rendszerű okostelefonokra letölthető appban a fogyasztók vásárlás közben hűségpontokat gyűjthetnek, amelyekért cserébe személyre szabott ajándékot kapnak. Ráadásul a hűségpontok barátoknak, családtagoknak is átadhatók, de jótékonysági szervezetekre (BohócDoktorokra, Vöröskeresztre…stb.) is átirathatók. Az appban heti termékfrissítés, üzletkereső és videorecepteket közlő „kulináris sarok” is megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
Digiméter 2024: Digitális felzárkózás helyett visszarendeződés
A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >A digitalizáció hozzájárul az élelmiszeripar versenyképesség növekedéséhez
A technológiai fejlődés és az informatikai eszközök térnyerése forradalmasíthatja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >