Új applikációt indít a horvát Studenac
A horvát kereskedelmi lánc, a Studenac növeli a digitalizációra fordított kiadásait, és új applikációt indított útjára, amellyel célja a vásárlási élmény javítása és a vásárlói hűség növelése.
A horvát és angol nyelven elérhető, mind Android, mind iOS rendszerű okostelefonokra letölthető appban a fogyasztók vásárlás közben hűségpontokat gyűjthetnek, amelyekért cserébe személyre szabott ajándékot kapnak. Ráadásul a hűségpontok barátoknak, családtagoknak is átadhatók, de jótékonysági szervezetekre (BohócDoktorokra, Vöröskeresztre…stb.) is átirathatók. Az appban heti termékfrissítés, üzletkereső és videorecepteket közlő „kulináris sarok” is megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
Az EP jóváhagyta az euró horvátországi bevezetését
Az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésén támogatta, hogy Horvátország huszadik…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >
Horvátországban 120 százalékkal több turista nyaralt az első fél évben
Az első fél évben 5,7 millió turista látogatott Horvátországba és…
Tovább olvasom >További cikkeink
9,4%-kal nőtt az ipari termelés májusban
A várakozásokat felülmúlva, 9,4%-kal nőtt az ipari termelés májusban, míg munkanaphatással…
Tovább olvasom >KSH: májusban 11,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi üzletek forgalma
Májusban a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers adat szerint 12,0,…
Tovább olvasom >Elemzők: a kiskereskedelmi adatokból látszik a vásárlási szokások változása
A háztartások fogyasztása májusban tetőzhetett, az első negyedévi állami juttatások…
Tovább olvasom >