Új applikációt indít a horvát Studenac
A horvát kereskedelmi lánc, a Studenac növeli a digitalizációra fordított kiadásait, és új applikációt indított útjára, amellyel célja a vásárlási élmény javítása és a vásárlói hűség növelése.
A horvát és angol nyelven elérhető, mind Android, mind iOS rendszerű okostelefonokra letölthető appban a fogyasztók vásárlás közben hűségpontokat gyűjthetnek, amelyekért cserébe személyre szabott ajándékot kapnak. Ráadásul a hűségpontok barátoknak, családtagoknak is átadhatók, de jótékonysági szervezetekre (BohócDoktorokra, Vöröskeresztre…stb.) is átirathatók. Az appban heti termékfrissítés, üzletkereső és videorecepteket közlő „kulináris sarok” is megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb rekordévet zártak a magyar turisták Horvátországban
A harmadik éve tartó emelkedő ütemnek megfelelően 2024-ben újabb rekordévet…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Az állam megteheti, hogy digitalizál, kérdés, hogy miként fogjon hozzá
A modern közigazgatás támogatja a modern gazdaságot, és a kormányok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit vizsgál a Fogyasztóvédelem 2025-ben?
A fogyasztóvédelmi hatóság 2025. évi Ellenőrzési és Vizsgálati Programja tartalmazza…
Tovább olvasom >Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves infláció
Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves inflációs ráta –…
Tovább olvasom >Fordulat 2024 – Aktív egyéni vállalkozók térnyerése
Az egyéni vállalkozások száma 2024-ben dinamikusan növekedett, miközben a társas…
Tovább olvasom >