Új applikációt indít a horvát Studenac
A horvát kereskedelmi lánc, a Studenac növeli a digitalizációra fordított kiadásait, és új applikációt indított útjára, amellyel célja a vásárlási élmény javítása és a vásárlói hűség növelése.
A horvát és angol nyelven elérhető, mind Android, mind iOS rendszerű okostelefonokra letölthető appban a fogyasztók vásárlás közben hűségpontokat gyűjthetnek, amelyekért cserébe személyre szabott ajándékot kapnak. Ráadásul a hűségpontok barátoknak, családtagoknak is átadhatók, de jótékonysági szervezetekre (BohócDoktorokra, Vöröskeresztre…stb.) is átirathatók. Az appban heti termékfrissítés, üzletkereső és videorecepteket közlő „kulináris sarok” is megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
Ryanair: novembertől csak digitális beszállókártyával lehet utazni
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Itt az új munkahelyi álom: papírmentes, stresszmentes és inspiráló
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország élen jár az agrárdigitalizációban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Infláció: a várt emelkedés helyett stagnálás – 4,3% éves ráta, 3,9% maginfláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Spar 1,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette üzlethálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >