Új applikációt indít a horvát Studenac
A horvát kereskedelmi lánc, a Studenac növeli a digitalizációra fordított kiadásait, és új applikációt indított útjára, amellyel célja a vásárlási élmény javítása és a vásárlói hűség növelése.
A horvát és angol nyelven elérhető, mind Android, mind iOS rendszerű okostelefonokra letölthető appban a fogyasztók vásárlás közben hűségpontokat gyűjthetnek, amelyekért cserébe személyre szabott ajándékot kapnak. Ráadásul a hűségpontok barátoknak, családtagoknak is átadhatók, de jótékonysági szervezetekre (BohócDoktorokra, Vöröskeresztre…stb.) is átirathatók. Az appban heti termékfrissítés, üzletkereső és videorecepteket közlő „kulináris sarok” is megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió eurós finanszírozáshoz jutott a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi lánc 300 millió eurós finanszírozási csomagot…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Lecsapott a vihar a magyarok kedvenc üdülőhelyére – sokkoló videó!
Rendkívüli vihar csapott le kedden délelőtt a horvátországi Splitre, percek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >