Ügynökséget váltott a RAUCH

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 03. 22. 08:00

Új kreatív ügynökséget választott a RAUCH Hungária Kft. A 2009-ben kiírt, kétfordulós meghívásos tendert – melyen hat ügynökség indult – a Grey Reklámügynökség nyerte meg. A megbízás szerint a Grey Budapest készíti és kezeli a RAUCH Hungária Kft. teljes körű ATL- és BTL-aktivitásait 2010 februárjától.Jencs Bálint, a RAUCH marketingigazgatója szerint a cég 2010-es új kommunikációs stratégiájának megvalósításához a legmegfelelőbb partner a Grey reklámügynökség, köszönhetően széles körű üzletági tapasztalatának, amely a legjobban illeszkedik a RAUCH jövőbeni terveihez.
„Megtisztelő számunkra, hogy a világ egyik vezető gyümölcslégyártó vállalata minket választott. Örülünk, hogy a munkánkkal segíthetjük a cég különböző márkáinak népszerűsítését a magyar piacon” – nyilatkozta Alastair Whittle, a Grey ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink