Üdítős „Oscar” a Coca-Cola Magyarországnak
Az üdítőital-ipar legrangosabb nemzetközi vetélkedőjén innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját a kalória-egyensúlyt középpontba állító kommunikációs kampányáért. Az idén nyolcéves Coca-Cola Testébresztő program mostanáig 500 sport és szabadidős rendezvényen mintegy 3 millió embert mozgatott meg.
Az üdítőital ipar szeptemberben, Münchenben megrendezett „Oscar” díjátadóján a Beverage Innovation Awards legjobb egészségkommunikációs kezdeményezéséért járó díját a Coca-Cola Magyarország vehette át Testébresztő programjának kalória-egyensúly kampányáért. Az üdítőital- és ásványvízipar legrangosabb globális vetélkedőjén idén 40 országból, 29 kategóriában mintegy 370 pályázó indult.
A kampány részeként Aktív Életmód Tábor indult, ahol a résztvevők vállalták, hogy edző, dietetikus, pszichológus segítségével megváltoztatják addigi életmódjukat. A tábor eseményeit az egyik országos kereskedelmi csatorna nyolc hétig tartó sorozatban dolgozta fel, a kezdeményezésről az egyik népszerű rádiócsatorna is folyamatosan hírt adott. A táborról és a Testébresztő eseményekről az érdeklődők online csatornákon – a program Facebook oldalán és honlapján – is tájékozódhattak. A kommunikációs kampány összesen több mint 11 millió embert ért el. A kampány megvalósításában a Person Communications volt a Coca-Cola Magyarország kommunikációs partnere.
A Coca-Cola Testébresztő programja 2005-ben indult útjára, azóta 500 sport és szabadidős rendezvényen mintegy 3 millió embert mozgatott meg Magyarországon. A program célja, hogy szabadidősport rendezvények támogatásával – mint amilyen például a Coca-Cola Női Futógála vagy a Coca-Cola Testébresztő Női Mozgásfesztivál – a rendszeres testmozgás, az egészséges életmód és a kalória-egyensúly fontosságára hívja fel az emberek figyelmét. A Testébresztő program 2009-ben már elnyerte az üdítős „Oscar-díjat”, a Beverage Innovation Awards legjobb egészségmegőrző kezdeményezése kategóriájában.
A Coca-Cola Magyarország két másik pályázata is kiválóan szerepelt a Beverage Innovation Awards versenyen. A vállalat a Danube Flow – Hív a Duna! programsorozat megrendezésében vállalt közreműködéséért a legjobb társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés kategóriában jutott a döntőbe. A tavasztól őszig tartó programsorozat a Duna természeti és kulturális értékeit népszerűsíti elsősorban a városi lakosság körében.
Ugyancsak sikerrel szerepelt a Beverage Innovation Awards pályázaton a Coca-Cola Magyarország zalaszentgróti palackozó üzemében végrehajtott energiatakarékossági projektje. A beruházás eredményeként Magyarország egyik legnépszerűbb ásványvize, a NaturAqua forrásának vizét az ország második legnagyobb vízpumpás hőszivattyújával a palackozóüzem hűtésére és fűtésére használják, évi 500 tonnával csökkentve ezzel a létesítmény szén-dioxid-kibocsátását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >