Üdítőital és esélyegyenlőség – A nap képe
A termék japán, a dobozfedélen domboruló Braille-írásjelek természetesen a vakoknak és gyengénlátóknak készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
A negatív reklám is reklám – A nap képe
Mai képünk megállítótáblájának szövege nem a címben olvasható mondás logikája…
Tovább olvasom >Utolsó vacsorák egy bizarr koordinátarendszerben – A nap képe
Az amerikai National Post újságírója, Sarah Lazarovic történelmi és médiaszemélyiségek…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A negatív reklám is reklám – A nap képe
Mai képünk megállítótáblájának szövege nem a címben olvasható mondás logikája…
Tovább olvasom >Reklámfotó-készítő tanfolyam – A nap videója
Meghökkentő fotók készítése nem alapfokon, de könnyen utánozhatóan!
Tovább olvasom >Ismét keressük a HoReCa Hősöket!
Június végéig még lehet jelentkezni az idei HoReCa Hős címre,…
Tovább olvasom >