Turisztikai portált indít Nagy-Britanniában az Aldi
A német diszkontlánc az elmúlt hónapokban több tízezer angol vásárlót hódított meg, s most új akcióra készül, ezúttal az utazási piacon.
A januártól működő
szolgáltatás először csak nyaraló
ajánlatokat ajánl, majd városlátogatásokkal,
sí desztinációkkal egészül ki a
kínálat. Az üzletlánc kéthetente
szórólapon is felhívja a legizgalmasabb
ajánlatokra a vevői figyelmét, a mintegy 400
üzletükben is terjesztett kiadvány 900 ezer
példányban jut el az Aldi ügyfeleihez az Egyesült
Királyságban. Szakemberek éves szinten 250 ezer
utasra számítanak.
A 7000 üzlettel rendelkező Aldi
Ausztriában, Németországban és Svájcban
már értékesít utazásokat az
Eurotours International partnereként. Eddig egymillió
utast szolgáltak ki, s ezzel a régió második
legnagyobb utaztatójává nőtték ki
magukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyedülálló, objektív mutatókon alapuló pályázat indul: megnyílt a HBLF Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerés pályázati időszaka
A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő…
Tovább olvasom >