Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális értékeinek bemutatására
Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális és gasztronómiai értékeinek népszerűsítésére – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgató-helyettese szerdán az M1 aktuális csatornán.
Könnyid László hozzátette: a kampány részeként egy különleges Balaton térképet is közzétettek, amelyen feltüntették a térség kulturális és gasztronómiai érdekességeit, aktív kikapcsolódási és családi program lehetőségeit.
Az MTÜ adatai szerint a Balatonnál a szeptemberi belföldi vendégszám nagyon kedvezően alakul. A tavalyi belföldi foglalások számának fele már megvalósult – fűzte hozzá.
A belföldi vendégszám szempontjából nemcsak a Balatonnál, hanem Debrecen és a Mátra-Bükk térségében is erős ősz várható – jegyezte meg Könnyid László. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Drasztikus az áremelkedés a Balatonnál
A Balaton környéki szállások árai idén átlagosan 10%-kal nőttek az…
Tovább olvasom >Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul 15 milliárdos keretösszeggel
A turisztikai ágazati szereplők versenyképességét erősítő támogatási program indul: a…
Tovább olvasom >MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >