Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális értékeinek bemutatására
Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális és gasztronómiai értékeinek népszerűsítésére – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgató-helyettese szerdán az M1 aktuális csatornán.
Könnyid László hozzátette: a kampány részeként egy különleges Balaton térképet is közzétettek, amelyen feltüntették a térség kulturális és gasztronómiai érdekességeit, aktív kikapcsolódási és családi program lehetőségeit.
Az MTÜ adatai szerint a Balatonnál a szeptemberi belföldi vendégszám nagyon kedvezően alakul. A tavalyi belföldi foglalások számának fele már megvalósult – fűzte hozzá.
A belföldi vendégszám szempontjából nemcsak a Balatonnál, hanem Debrecen és a Mátra-Bükk térségében is erős ősz várható – jegyezte meg Könnyid László. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hivatalosan is megkezdődött a fagylaltszezon a Balatonnál
Hivatalosan is megkezdődött a fagylaltszezon szombaton a Balatonnál, ez a…
Tovább olvasom >Szakmának és szakembernek egyaránt elismerés
Kőrösi Csoma Sándor-díjat kaptak a Magyar Cukrász Ipartestület vezetői. A…
Tovább olvasom >Siófok volt a legnépszerűbb belföldi, vidéki úti cél tavaly
Siófok ismét az ország legnépszerűbb vidéki úti célja lett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >