Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális értékeinek bemutatására
Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális és gasztronómiai értékeinek népszerűsítésére – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgató-helyettese szerdán az M1 aktuális csatornán.
Könnyid László hozzátette: a kampány részeként egy különleges Balaton térképet is közzétettek, amelyen feltüntették a térség kulturális és gasztronómiai érdekességeit, aktív kikapcsolódási és családi program lehetőségeit.
Az MTÜ adatai szerint a Balatonnál a szeptemberi belföldi vendégszám nagyon kedvezően alakul. A tavalyi belföldi foglalások számának fele már megvalósult – fűzte hozzá.
A belföldi vendégszám szempontjából nemcsak a Balatonnál, hanem Debrecen és a Mátra-Bükk térségében is erős ősz várható – jegyezte meg Könnyid László. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Balaton és a kékszőlő
„A fogyasztók manapság a nagyon magas minőségű, könnyedebb vörösborokat keresik,…
Tovább olvasom >Jövőálló bor a Balaton-felvidékről
A klímaváltozás és a növényvédelmi szigorítások közepette egyre több szőlészet…
Tovább olvasom >Tízmillió forint összdíjazású pályázatot hirdet Tokaj
Tízmillió forint összdíjazású művészeti pályázatot hirdet Tokaj a világörökségi borvidék…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >