Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális értékeinek bemutatására
Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális és gasztronómiai értékeinek népszerűsítésére – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgató-helyettese szerdán az M1 aktuális csatornán.
Könnyid László hozzátette: a kampány részeként egy különleges Balaton térképet is közzétettek, amelyen feltüntették a térség kulturális és gasztronómiai érdekességeit, aktív kikapcsolódási és családi program lehetőségeit.
Az MTÜ adatai szerint a Balatonnál a szeptemberi belföldi vendégszám nagyon kedvezően alakul. A tavalyi belföldi foglalások számának fele már megvalósult – fűzte hozzá.
A belföldi vendégszám szempontjából nemcsak a Balatonnál, hanem Debrecen és a Mátra-Bükk térségében is erős ősz várható – jegyezte meg Könnyid László. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Változás az MSZÉSZ élén
November elején az Aquaworld Resort Budapestben került megrendezésre a Magyar…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >