Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális értékeinek bemutatására
Turisztikai kampány indult a Balaton kulturális és gasztronómiai értékeinek népszerűsítésére – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgató-helyettese szerdán az M1 aktuális csatornán.
Könnyid László hozzátette: a kampány részeként egy különleges Balaton térképet is közzétettek, amelyen feltüntették a térség kulturális és gasztronómiai érdekességeit, aktív kikapcsolódási és családi program lehetőségeit.
Az MTÜ adatai szerint a Balatonnál a szeptemberi belföldi vendégszám nagyon kedvezően alakul. A tavalyi belföldi foglalások számának fele már megvalósult – fűzte hozzá.
A belföldi vendégszám szempontjából nemcsak a Balatonnál, hanem Debrecen és a Mátra-Bükk térségében is erős ősz várható – jegyezte meg Könnyid László. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Melyik a top 10 balatoni fagyizó?
A Balatoni Turizmus Szövetség adatgyűjtése nyomán most nyilvánosságra került, melyik…
Tovább olvasom >Így nyaralnak itthon a magyarok – a balatoni strandolás mindent visz!
Strandolással, városnézéssel, valamint gyógyfürdőzéssel és wellnessezéssel töltik legszívesebben belföldi nyaralásukat…
Tovább olvasom >Újraindul a Balaton fenntarthatósági programja, a tó kotrása
Kormányhatározat jelent meg arról, hogy másfél milliárd forintos keretösszegből újraindulhat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Jelöljön Ön is, ki kapja a Gundel-díjat 2025-ben!
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete Gundel Károly vendéglős és gasztronómiai szakíró…
Tovább olvasom >