Magazin: Tudatos vásárlás, magas minőség

Nagy Erzsébet
marketingvezető
Gallicoop
Ahogy a fogyasztók az egészséget leghatékonyabban támogató gyümölcsöket, zöldségeket részesítik előnyben, úgy a húskészítmények vásárlása során is egyre tudatosabbak. Élelmiszer-vásárlásnál a legfontosabb szempont továbbra is a jó minőség és az ár. Az egészséges élelmiszerek iránti igény folyamatosan nő, főként az adalékanyagokat, mesterséges színezékeket, ízesítőket, tartósítószereket tartalmazó készítményeket kerülik a vásárlók.
Mindezek a GALLIO termékeket könnyen beilleszthetővé teszik a megváltozott, tudatos táplálkozás körforgásába, hiszen minden kitételnek maximálisan megfelelnek. A pulykahúsban rejlő lehetőségek tárháza kimeríthetetlen. Az utóbbi években a tízórai és az uzsonna is egyre inkább a napi étkezési rutin részévé vált, ezért különösen népszerűek a kényelmi termékek. Keresettek továbbá a különleges összetevők, amelyek színessé teszik az egyszerű hétköznapokat is. Így került a sonkába aszalt szilva, aszalt paradicsom, a virslibe chili. Az életmódváltás a legtöbb fogyasztónak nem is olyan könnyű. Előfordulhat, hogy le kell mondaniuk jó néhány korábban kedvelt ételről, élvezetes falatról. Egy pikánsabb GALLIO feltéttel egyszerűen elkészíthetővé válik még egy gyors vacsora is, szem előtt tartva az egészséget.
A GALLIO termékekkel a vásárlók kompromisszum nélkül tehetik változatossá mindennapi étkezéseiket!
Van benne kunszt!(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Kosztmodern
Folyamatosan bővülő, dinamikusan fejlődő kategória a finger foodoké. Sikerüket széles…
Tovább olvasom >Magazin: Táplálkozz okosan! – körkép az egészségtudatos táplálkozásról
Manapság szinte nem létezik olyan ember, aki ne találkozott volna,…
Tovább olvasom >Magazin: Célkeresztben a flexitáriánus fogyasztók – Újabb európai kutatás a növényi alapú élelmiszerekről
Az elmúlt pár évben a növényi alapú feldolgozott élelmiszerek Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lehető legjobbkor jön a 9. Laurel Retail Konferencia!
Május 31-én az Aquaworld Resort Budapest Hotelben kerül sor a…
Tovább olvasom >Smurfit Kappa: egyedülálló megoldásokkal a környezetvédelemért
Nincs könnyű helyzetben a csomagolóipar: elképesztő ütemben drágul a papír,…
Tovább olvasom >A megatrendeket követi az SGS új vállalati struktúrája
Az SGS Hungária Kft. 1991 óta tevékenykedik Magyarországon, egyre bővülő…
Tovább olvasom >