Trendi termékek a Maspex Olympostól
Januárban vezették be az Apenta Light szőlő szénsavas üdítőt, új ízzel bővítve a termékcsalád kínálatát, követve „az egyik legerősebb trendet, a fogyasztók egészségtudatosabbá válását” – Peres Patríciával, a Maspex Olympos Kft. brand managerével beszélgettünk.

Peres Patrícia
brand manager
Maspex Olympos
„Cukormentes light üdítőink azok számára készülnek, akik nem akarnak kompromisszumot kötni a kalóriák és a kellemes ízvilág között.”
Az Olympos márkán belül három light gyümölcsitaluk van, az Apenta Light szénsavas üdítők esetében pedig a most bevezetett új ízzel együtt már hat. A tavalyi nagy sláger, a limitált kiadású görögdinnye ízű ez évtől már az állandó kínálat része.
A fenti márkákon kívül portfóliójukba tartozik a Kubu, a Topjoy, a Nestea, a Tiger italok, valamint a Plusssz, a LaFesta, a Brumi, az Ekland és a Coffeeta termékek.
„Nagyon fontosnak tartjuk a hazai alapanyagok feldolgozását, ám az egzotikus gyümölcsökből importra szorulunk. Ugyanakkor ezek beérkezése után az üdítőital-gyártás teljes folyamata Magyarországon, Nyárlőrincen, magyar munkaerővel történik.”
A felhasznált ásványvíz is saját fúrt kútjukból származik. A hazai gyártás erősítését szolgálta az a nagyberuházás is, amelynek keretében egy olyan új gyártósort telepítettek, amellyel a népszerű Topjoy 0,25 l-es gyümölcsitalokkal is közvetlenül Magyarországról tudják ellátni a piacot.
A #veddahazait mozgalomhoz is azért csatlakoztak, mert lényegesnek tartják a magyarországi munkahelyek megvédését, a hazai gazdaság élénkítését. Mivel a Magyar Termék védjegyeket „egyre többen ismerik, bíznak is annak hitelességében, és a fogyasztók számára is egyre fontosabb, hogy hazai termékeket vásároljanak”, 2020-ban maguk is Hazai Termék védjegyhasználók lettek. „Az Olympos gyümölcsitalok címkéinek fejlesztésekor e kilenc termékünkre kértünk és kaptunk jogosultságot.” //
A Maspex Olympos Kft. 2005 elején alakult, Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatának, a lengyel Maspex Wadowice-csoport tulajdonában lévő Maspex Hungary Kft. és a korábban görög érdekeltségű Olympos-Top Kft. összeolvadásával. Jelenleg 187 főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Tállai András: „Az ágazatban komoly fejlesztési szándék és potenciál van jelen”
Technológiai fejlesztések, hazai beszállítók előtérbe helyezése, a szakképzés modernizálása és…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >