Trendi termékek a Maspex Olympostól
Januárban vezették be az Apenta Light szőlő szénsavas üdítőt, új ízzel bővítve a termékcsalád kínálatát, követve „az egyik legerősebb trendet, a fogyasztók egészségtudatosabbá válását” – Peres Patríciával, a Maspex Olympos Kft. brand managerével beszélgettünk.
„Cukormentes light üdítőink azok számára készülnek, akik nem akarnak kompromisszumot kötni a kalóriák és a kellemes ízvilág között.”
Az Olympos márkán belül három light gyümölcsitaluk van, az Apenta Light szénsavas üdítők esetében pedig a most bevezetett új ízzel együtt már hat. A tavalyi nagy sláger, a limitált kiadású görögdinnye ízű ez évtől már az állandó kínálat része.
A fenti márkákon kívül portfóliójukba tartozik a Kubu, a Topjoy, a Nestea, a Tiger italok, valamint a Plusssz, a LaFesta, a Brumi, az Ekland és a Coffeeta termékek.
„Nagyon fontosnak tartjuk a hazai alapanyagok feldolgozását, ám az egzotikus gyümölcsökből importra szorulunk. Ugyanakkor ezek beérkezése után az üdítőital-gyártás teljes folyamata Magyarországon, Nyárlőrincen, magyar munkaerővel történik.”
A felhasznált ásványvíz is saját fúrt kútjukból származik. A hazai gyártás erősítését szolgálta az a nagyberuházás is, amelynek keretében egy olyan új gyártósort telepítettek, amellyel a népszerű Topjoy 0,25 l-es gyümölcsitalokkal is közvetlenül Magyarországról tudják ellátni a piacot.
A #veddahazait mozgalomhoz is azért csatlakoztak, mert lényegesnek tartják a magyarországi munkahelyek megvédését, a hazai gazdaság élénkítését. Mivel a Magyar Termék védjegyeket „egyre többen ismerik, bíznak is annak hitelességében, és a fogyasztók számára is egyre fontosabb, hogy hazai termékeket vásároljanak”, 2020-ban maguk is Hazai Termék védjegyhasználók lettek. „Az Olympos gyümölcsitalok címkéinek fejlesztésekor e kilenc termékünkre kértünk és kaptunk jogosultságot.” //
A Maspex Olympos Kft. 2005 elején alakult, Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatának, a lengyel Maspex Wadowice-csoport tulajdonában lévő Maspex Hungary Kft. és a korábban görög érdekeltségű Olympos-Top Kft. összeolvadásával. Jelenleg 187 főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >