Trendi termékek a Maspex Olympostól
Januárban vezették be az Apenta Light szőlő szénsavas üdítőt, új ízzel bővítve a termékcsalád kínálatát, követve „az egyik legerősebb trendet, a fogyasztók egészségtudatosabbá válását” – Peres Patríciával, a Maspex Olympos Kft. brand managerével beszélgettünk.
„Cukormentes light üdítőink azok számára készülnek, akik nem akarnak kompromisszumot kötni a kalóriák és a kellemes ízvilág között.”
Az Olympos márkán belül három light gyümölcsitaluk van, az Apenta Light szénsavas üdítők esetében pedig a most bevezetett új ízzel együtt már hat. A tavalyi nagy sláger, a limitált kiadású görögdinnye ízű ez évtől már az állandó kínálat része.
A fenti márkákon kívül portfóliójukba tartozik a Kubu, a Topjoy, a Nestea, a Tiger italok, valamint a Plusssz, a LaFesta, a Brumi, az Ekland és a Coffeeta termékek.
„Nagyon fontosnak tartjuk a hazai alapanyagok feldolgozását, ám az egzotikus gyümölcsökből importra szorulunk. Ugyanakkor ezek beérkezése után az üdítőital-gyártás teljes folyamata Magyarországon, Nyárlőrincen, magyar munkaerővel történik.”
A felhasznált ásványvíz is saját fúrt kútjukból származik. A hazai gyártás erősítését szolgálta az a nagyberuházás is, amelynek keretében egy olyan új gyártósort telepítettek, amellyel a népszerű Topjoy 0,25 l-es gyümölcsitalokkal is közvetlenül Magyarországról tudják ellátni a piacot.
A #veddahazait mozgalomhoz is azért csatlakoztak, mert lényegesnek tartják a magyarországi munkahelyek megvédését, a hazai gazdaság élénkítését. Mivel a Magyar Termék védjegyeket „egyre többen ismerik, bíznak is annak hitelességében, és a fogyasztók számára is egyre fontosabb, hogy hazai termékeket vásároljanak”, 2020-ban maguk is Hazai Termék védjegyhasználók lettek. „Az Olympos gyümölcsitalok címkéinek fejlesztésekor e kilenc termékünkre kértünk és kaptunk jogosultságot.” //
A Maspex Olympos Kft. 2005 elején alakult, Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatának, a lengyel Maspex Wadowice-csoport tulajdonában lévő Maspex Hungary Kft. és a korábban görög érdekeltségű Olympos-Top Kft. összeolvadásával. Jelenleg 187 főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A harmadik negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,7százalékkal mérséklődött az előző év azonos időszakihoz képest
Magyarország bruttó hazai termékének (GDP) volumene 2024 harmadik negyedévében a…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Lakásfelújítás: új lehetőség a SZÉP-kártyával
A kormány döntése értelmében 2025-től a SZÉP-kártyán rendelkezésre álló összeg…
Tovább olvasom >