Továbbra is népszerű az automata teafőző
Az automata teafőző népszerűsége törtetlen, évről-évre egyre többen választják ezt a stílusos, időtálló konyhai gépet Magyarországon. „A TM 8010-es teafőző beprogramozás után szinte önállóan működik, intelligens kijelzője pedig könnyű kezelhetőséget biztosít” – jegyezte meg Rutai Gergely, a Catler marketing vezetője.
Másodpercre pontosan
A tea elkészítése mindössze néhány lépésből áll az ausztrál gyártó automata teafőzőjével. A teafőzéskor a készülék elsőként az előre megadott hőmérséklet szerint felmelegíti a vizet és ha a víz hőmérséklete eléri az előre beállított szintet, akkor a tealevelekkel teli nemesacél-szűrő automatikusan lemerül. A tealevelek áztatását követően a teaszűrő az eredetileg beállított erősség alapján idővel kiemelkedik a vízből annak érdekében, hogy elkerülje a tealevelek további áztatását. Ennek köszönhetően teatípustól függetlenül elkészíthető a tökéletes tea.
Főzés teafajták szerint
„A készülék figyel arra is, amire a hagyományos teafőzés során nincs mód, – a tea típusától, és elkészítési módjától függően – megfelelő hőmérsékletre melegíti fel a vizet és csak a szükséges ideig tartja benn a szűrőt annak érdekében, hogy a tea elnyerje igazi ízét és aromáját” – hívta fel a figyelmet a Catler marketing menedzsere. A készüléken például a tea fajtájához illő – zöld, fekete, fehér, gyógynövényes vagy oolong – hőmérséklet állítható be. Ennek köszönhetően a lefőzés során a lehető leggazdagabb íz- és aromavilágot képviselő teákat készíthetjük el. Emellett a készülékben a legtisztább orvosi nemesacél található, ami megakadályozza, hogy a tea aromája károsodjon a főzés során.
A Catler márkanév a modern technológia és a letisztult dizájn ötvözetének a szinonimája. Mindez a TM 8010-esen is tetten érhető, hiszen a nemesacél ötvözetből készült teafőző rövid idő alatt a család kedvencévé válhat.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Teakert Budapest közelében? Igen! És most bárki részese lehet!
„A tea nemcsak Távol-Keleten vagy az angolszász kultúrában bír jelentőséggel.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >