Továbbra is Coca-Cola a legértékesebb márka

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 07. 30. 00:00

A márkalista második és harmadik helye is változatlan: a Microsoft három, az IBM pedig két százalékkal növelte értékét a tavalyihoz képest.

Az Interbrand és a BusinessWeek idén is elkészítette a száz
legértékesebb márka listáját. Az utóbbi évben a legnagyobb értékbeli növekedést
produkált márkák csoportjának élén a – jelenleg a teljes lista huszadik helyen
tanyázó – Google áll, 44 százalékos növekedéssel. A Google-t a spanyol Zara
követi 22 százalékos, az Apple 21 százalékos, és a japán Nintendo 18 százalékos
növekedési ütemével.
Az év vesztesei: a Ford 19 százalékos visszaeséssel, majd a Gap következik 15
százalékkal, a Dell hat százalékkal csúszott vissza.

 

Kapcsolódó cikkeink