Továbbra is Coca-Cola a legértékesebb márka
A márkalista második és harmadik helye is változatlan: a Microsoft három, az IBM pedig két százalékkal növelte értékét a tavalyihoz képest.
Az Interbrand és a BusinessWeek idén is elkészítette a száz
legértékesebb márka listáját. Az utóbbi évben a legnagyobb értékbeli növekedést
produkált márkák csoportjának élén a – jelenleg a teljes lista huszadik helyen
tanyázó – Google áll, 44 százalékos növekedéssel. A Google-t a spanyol Zara
követi 22 százalékos, az Apple 21 százalékos, és a japán Nintendo 18 százalékos
növekedési ütemével.
Az év vesztesei: a Ford 19 százalékos visszaeséssel, majd a Gap következik 15
százalékkal, a Dell hat százalékkal csúszott vissza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >