Továbbra is Coca-Cola a legértékesebb márka
A márkalista második és harmadik helye is változatlan: a Microsoft három, az IBM pedig két százalékkal növelte értékét a tavalyihoz képest.
Az Interbrand és a BusinessWeek idén is elkészítette a száz
legértékesebb márka listáját. Az utóbbi évben a legnagyobb értékbeli növekedést
produkált márkák csoportjának élén a – jelenleg a teljes lista huszadik helyen
tanyázó – Google áll, 44 százalékos növekedéssel. A Google-t a spanyol Zara
követi 22 százalékos, az Apple 21 százalékos, és a japán Nintendo 18 százalékos
növekedési ütemével.
Az év vesztesei: a Ford 19 százalékos visszaeséssel, majd a Gap következik 15
százalékkal, a Dell hat százalékkal csúszott vissza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >