Továbbra is Coca-Cola a legértékesebb márka
A márkalista második és harmadik helye is változatlan: a Microsoft három, az IBM pedig két százalékkal növelte értékét a tavalyihoz képest.
Az Interbrand és a BusinessWeek idén is elkészítette a száz
legértékesebb márka listáját. Az utóbbi évben a legnagyobb értékbeli növekedést
produkált márkák csoportjának élén a – jelenleg a teljes lista huszadik helyen
tanyázó – Google áll, 44 százalékos növekedéssel. A Google-t a spanyol Zara
követi 22 százalékos, az Apple 21 százalékos, és a japán Nintendo 18 százalékos
növekedési ütemével.
Az év vesztesei: a Ford 19 százalékos visszaeséssel, majd a Gap következik 15
százalékkal, a Dell hat százalékkal csúszott vissza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >