Továbbra is Coca-Cola a legértékesebb márka
A márkalista második és harmadik helye is változatlan: a Microsoft három, az IBM pedig két százalékkal növelte értékét a tavalyihoz képest.
Az Interbrand és a BusinessWeek idén is elkészítette a száz
legértékesebb márka listáját. Az utóbbi évben a legnagyobb értékbeli növekedést
produkált márkák csoportjának élén a – jelenleg a teljes lista huszadik helyen
tanyázó – Google áll, 44 százalékos növekedéssel. A Google-t a spanyol Zara
követi 22 százalékos, az Apple 21 százalékos, és a japán Nintendo 18 százalékos
növekedési ütemével.
Az év vesztesei: a Ford 19 százalékos visszaeséssel, majd a Gap következik 15
százalékkal, a Dell hat százalékkal csúszott vissza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >