Tovább terjeszkedik a Decathlon Magyarországon
Újabb áruházat nyit Tatabányán szombaton a Decathlon, a Magyarországon piacvezető sportszeráruházlánc az év végéig további üzletek nyitását tervezi Sopronban és Budapesten.
A tatabányai ezer négyzetméteres üzlet berendezésére 100 millió forintot fordított a vállalat és 13 új munkahelyet létesített. Az újonnan épült áruházat bérli a társaság – mondta el Pósfai Gábor, a Decathlon ügyvezető igazgatója az MTI-nek. Hozzátette, hogy a vállalat 2016-ban csaknem egy milliárd forintot fordít új áruházakra és 120 új munkahelyet hoz létre.
Az áruházlánc néhány héttel ezelőtt nyitotta meg az első budapesti belvárosi üzletét, novemberben Sopronban, majd a fővárosban a Corvin Plaza bevásárlóközpontban nyitnak új egységeket. A jövőben további áruházakat terveznek azokon a megyeszékhelyeken, ahol a Decathlon még nincs jelen – ismertette a terveket az ügyvezető igazgató.
Tájékoztatása szerint az áruházban 30 sportág közel 60 ezer terméke található meg, illetve a kihelyezett terminálokon a vásárlók a cég bármely termékét megrendelhetik, majd az üzletben átvehetik.
A vállalat 2016 első 8 hónapjában 26 százalékkal ért el nagyobb forgalmat az előző év azonos időszakához képest, az év végére 44 milliárd forintos nettó árbevételre számítanak.
A Magyarországon közel 1300 embert foglalkoztató sportáruházlánc 2015-ben 34 milliárd forintos nettó árbevételével és 1,2 milliárd forintos adózás utáni nyereségével eddigi legsikeresebb évét zárta. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann
A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új…
Tovább olvasom >Eltűntek a hagyományos kasszák az egyik hazai Decathlonból
Kezdetét vette a 9. Laurel Retail Konferencia, amelynek egyik nagy…
Tovább olvasom >Mire számítunk 2022-ben, elsősorban a vásárlói szokások és a változó szokásokra adott kereskedői válaszok tekintetében?
A járvány miatt tudjuk, hogy megváltoztak a vásárlói szokások. Elsősorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Johnson & Johnson leállítja a talkum-alapú babapúder globális értékesítését
A Johnson & Johnson 2023-ban leállítja a talkum alapú babapúder…
Tovább olvasom >Az otthon elkészített jegeskávéra szavaznak a magyarok a Costa Coffee felmérése szerint
Nyáron a forróságban nincs is jobb, mint egy csésze jegeskávé:…
Tovább olvasom >Nincs több OBI-katalógus, ennyi volt!
Az OBI követi a nyugat-európai trendeket Magyarországon is, ezért többé…
Tovább olvasom >