Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele 12,7 százalékkal, 6,153 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 5,458 milliárd euróról.
A cég közleménye szerint a bevétele árfolyamingadozások nélkül 13 százalékkal nőtt.
A sportszergyártó üzemi eredménye 82 százalékkal, 610 millió euróra ugrott a tavalyi első negyedévi 336 millió euróról.
Az adidas a negyedévre vonatozó részletes és végleges adatokat április 29-én ismerteti.
A frankfurti tőzsdén röviddel fél tíz után az adidas részvénye 1,95 százalékos pluszban állt, míg a börze DAX indexe 0,76 százalékos mínuszt jelzett.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: rekordszintre nőtt a fiatalok jövedelme
A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt…
Tovább olvasom >A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >