Tovább pörögnek az online vásárlások – Már GLS-sel is szállít a Rossmann
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat pedig a főváros és az agglomeráció mellett egyre gyakrabban indítják vidékről is a Rossmann Magyarországnál. A drogériabolt-hálózat webshopja 6 milliárd feletti forgalommal zárta a tavalyi évet, ami az azt megelőző évhez képest több mint 30%-os fejlődés. Ebben a vállalat szerint a felhasználóbarát értékesítési felületeknek és a kiszámítható és gyors szállításnak kulcsszerepe van. Most a vásárlói igényeket felmérve bővítették a kiszállítást nyújtó partnerek körét a GLS futárszolgálat csatlakozásával.
A Rossmann webshopja 6 milliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet. Az Online Drogéria jelentős bővülést könyvelhetett el a múlt év során: éves szinten 12%-kal több terméket adtak el online, és egy év alatt több mint 30%-ot fejlődtek.
Kitart az online vásárlás lendülete

Fürjes Ádám
online marketing
csoportvezető
Rossmann Magyarország
„2022-ben az előző évhez képest 12%-kal több terméket adtunk el online, ami jól mutatja az utóbbi évek vásárlási szokásainak átalakulását: egyre többen használják ki az internetes rendelés adta lehetőségeket, és láthatóan nagy igény van az Online Drogéria szolgáltatásaira. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a rendelési folyamatot, megújult mobilapplikációnk esetében is törekedtünk a felhasználóbarát funkciók fejlesztésére, most pedig bővítettük a házhoz szállítási opciók körét is” – emelte ki Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webshopvezetője.
Az online vásárlók jelentős része még mindig Budapestről és az agglomerációból kerül ki, de a vidéki rendelések száma is folyamatosan növekszik, a GLS-sel való együttműködés pedig főként ezeknek az igényeknek a kiszolgálásában jelent előrelépést a drogéria számára.
Még kényelmesebb az online vásárlás
A webshopon és a mobilapplikáción keresztül leadott rendelések esetében a vásárlók személyesen a Rossmann-üzletekben is átvehetik a termékeket, vagy különböző házhoz szállítási szolgáltatások közül választhatnak. Amellett, hogy drogérialánc egyedülálló, 5 órán belüli saját autós kiszállítási módja is rendkívüli ütemben fejlődik, legutóbb a GLS futárszolgálattal is tovább bővült a szállítási lehetőségek köre.
Fürjes Ádám hozzátette: „A Rossmann számára mindig is kiemelten fontos volt, hogy a fogyasztói igényeknek a lehető legjobban meg tudjunk felelni, ezért a szállítási módok bővítéséről is megkérdeztük a vásárlóinkat. Az erre vonatkozó kutatás több mint 1700 kitöltőjének 80,8%-a nyilatkozta azt, hogy a már meglévő partnerek mellett leginkább a GLS-t látná még szívesen a Rossmann-nál, mi pedig erre a vásárlói igényre reagálva vezettük be a korábbiak mellé az új házhozszállítási opciót.”

Havasi Gábor
értékesítési vezető
GLS Hungary
„Hálásak vagyunk a vásárlók bizalmáért. Ez a visszajelzés megerősít minket abban, hogy jó úton járunk, hiszen a GLS-nél mindig az ügyfelek igényeit szem előtt tartva fejlesztettük szolgáltatásainkat. Nagy öröm számunkra, hogy hozzájárulhatunk a Rossmann további növekedéséhez. Országos lefedettségű hálózatunkban naponta több mint 2000 olyan futár kollégánk járja az utakat, akiknek a címzettek elégedettsége a legfontosabb, így a Rossmann vásárlóit is biztosíthatjuk arról, hogy megrendelésükkel a csomag felvételét követő munkanapon keresni fogjuk őket” – mondta Havasi Gábor, a GLS Hungary értékesítési vezetője.
2023-ban a Rossmann a forgalom és a volumen stabil növekedésére számít, az online csatornánál pedig további dinamikus emelkedést vár. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >