Tovább pörögnek az online vásárlások – Már GLS-sel is szállít a Rossmann
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat pedig a főváros és az agglomeráció mellett egyre gyakrabban indítják vidékről is a Rossmann Magyarországnál. A drogériabolt-hálózat webshopja 6 milliárd feletti forgalommal zárta a tavalyi évet, ami az azt megelőző évhez képest több mint 30%-os fejlődés. Ebben a vállalat szerint a felhasználóbarát értékesítési felületeknek és a kiszámítható és gyors szállításnak kulcsszerepe van. Most a vásárlói igényeket felmérve bővítették a kiszállítást nyújtó partnerek körét a GLS futárszolgálat csatlakozásával.
A Rossmann webshopja 6 milliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet. Az Online Drogéria jelentős bővülést könyvelhetett el a múlt év során: éves szinten 12%-kal több terméket adtak el online, és egy év alatt több mint 30%-ot fejlődtek.
Kitart az online vásárlás lendülete

Fürjes Ádám
online marketing
csoportvezető
Rossmann Magyarország
„2022-ben az előző évhez képest 12%-kal több terméket adtunk el online, ami jól mutatja az utóbbi évek vásárlási szokásainak átalakulását: egyre többen használják ki az internetes rendelés adta lehetőségeket, és láthatóan nagy igény van az Online Drogéria szolgáltatásaira. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a rendelési folyamatot, megújult mobilapplikációnk esetében is törekedtünk a felhasználóbarát funkciók fejlesztésére, most pedig bővítettük a házhoz szállítási opciók körét is” – emelte ki Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webshopvezetője.
Az online vásárlók jelentős része még mindig Budapestről és az agglomerációból kerül ki, de a vidéki rendelések száma is folyamatosan növekszik, a GLS-sel való együttműködés pedig főként ezeknek az igényeknek a kiszolgálásában jelent előrelépést a drogéria számára.
Még kényelmesebb az online vásárlás
A webshopon és a mobilapplikáción keresztül leadott rendelések esetében a vásárlók személyesen a Rossmann-üzletekben is átvehetik a termékeket, vagy különböző házhoz szállítási szolgáltatások közül választhatnak. Amellett, hogy drogérialánc egyedülálló, 5 órán belüli saját autós kiszállítási módja is rendkívüli ütemben fejlődik, legutóbb a GLS futárszolgálattal is tovább bővült a szállítási lehetőségek köre.
Fürjes Ádám hozzátette: „A Rossmann számára mindig is kiemelten fontos volt, hogy a fogyasztói igényeknek a lehető legjobban meg tudjunk felelni, ezért a szállítási módok bővítéséről is megkérdeztük a vásárlóinkat. Az erre vonatkozó kutatás több mint 1700 kitöltőjének 80,8%-a nyilatkozta azt, hogy a már meglévő partnerek mellett leginkább a GLS-t látná még szívesen a Rossmann-nál, mi pedig erre a vásárlói igényre reagálva vezettük be a korábbiak mellé az új házhozszállítási opciót.”

Havasi Gábor
értékesítési vezető
GLS Hungary
„Hálásak vagyunk a vásárlók bizalmáért. Ez a visszajelzés megerősít minket abban, hogy jó úton járunk, hiszen a GLS-nél mindig az ügyfelek igényeit szem előtt tartva fejlesztettük szolgáltatásainkat. Nagy öröm számunkra, hogy hozzájárulhatunk a Rossmann további növekedéséhez. Országos lefedettségű hálózatunkban naponta több mint 2000 olyan futár kollégánk járja az utakat, akiknek a címzettek elégedettsége a legfontosabb, így a Rossmann vásárlóit is biztosíthatjuk arról, hogy megrendelésükkel a csomag felvételét követő munkanapon keresni fogjuk őket” – mondta Havasi Gábor, a GLS Hungary értékesítési vezetője.
2023-ban a Rossmann a forgalom és a volumen stabil növekedésére számít, az online csatornánál pedig további dinamikus emelkedést vár. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Közösen a Földért – indul a Rossmann környezetvédelmi kvíze
A Rossmann idén is csatlakozik a Föld napjához kapcsolódó kezdeményezésekhez:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >