Tovább nőtt a Gebrüder Weiss szállítmányozási vállalat forgalma
A Gebrüder Weiss Kft. 34,1 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 12 százalékkal többet az előző évinél – közölte a szállítmányozási és logisztikai vállalat az MTI-vel.

kép: illusztráció
A tájékoztatás szerint a társaság szegedi és polgári új telephelyének megnyitásával teljessé tette magyarországi regionális logisztikai raktárhálózatát. A nemzetközi vállalat magyar leányvállalata 1,5 millió küldeményt továbbított tavaly.
Emlékeztettek arra, hogy a társaság 2022 negyedik negyedévében 10 milliárd forint értékű logisztikai beruházás kivitelezését kezdte meg Dunaharasztiban.
A közlemény szerint a Gebrüder Weiss nemzetközi szállítmányozási és logisztikai vállalat 3,01 milliárd euró nettó árbevételt ért el 2022-ben, ami 18 százalékkal haladja meg az előző évi 2,54 milliárd eurós eredményt. A közúti szállítmányozási üzletág 1,47 milliárd eurós forgalmat ért el, 16 százalékkal többet, mint 2021-ben. A légi és tengeri szállítmányozási terület 1,27 milliárd euróval és 24 százalékos forgalomnövekedéssel zárt.
A lauterachi (Ausztria) székhelyű Gebrüder Weiss Holding AG globális, teljes körű szolgáltatást nyújtó logisztikai vállalat mintegy 8400 munkavállalót foglalkoztat, és 180 saját tulajdonú telephellyel rendelkezik.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft. nettó értékesítési árbevétele 28,73 milliárd forint volt 2021-ben az előző évi 22,01 milliárd után, adózott eredménye pedig 1,39 milliárd forint a 2020-ban elért 769 millió forint után.
Kapcsolódó cikkeink
Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Ismét Business Superbrands elismerést kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesületet (MLE) 2025 júniusában ismét Business Superbrands…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >