Tovább nőtt a Gebrüder Weiss szállítmányozási vállalat forgalma
A Gebrüder Weiss Kft. 34,1 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 12 százalékkal többet az előző évinél – közölte a szállítmányozási és logisztikai vállalat az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a társaság szegedi és polgári új telephelyének megnyitásával teljessé tette magyarországi regionális logisztikai raktárhálózatát. A nemzetközi vállalat magyar leányvállalata 1,5 millió küldeményt továbbított tavaly.
Emlékeztettek arra, hogy a társaság 2022 negyedik negyedévében 10 milliárd forint értékű logisztikai beruházás kivitelezését kezdte meg Dunaharasztiban.
A közlemény szerint a Gebrüder Weiss nemzetközi szállítmányozási és logisztikai vállalat 3,01 milliárd euró nettó árbevételt ért el 2022-ben, ami 18 százalékkal haladja meg az előző évi 2,54 milliárd eurós eredményt. A közúti szállítmányozási üzletág 1,47 milliárd eurós forgalmat ért el, 16 százalékkal többet, mint 2021-ben. A légi és tengeri szállítmányozási terület 1,27 milliárd euróval és 24 százalékos forgalomnövekedéssel zárt.
A lauterachi (Ausztria) székhelyű Gebrüder Weiss Holding AG globális, teljes körű szolgáltatást nyújtó logisztikai vállalat mintegy 8400 munkavállalót foglalkoztat, és 180 saját tulajdonú telephellyel rendelkezik.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft. nettó értékesítési árbevétele 28,73 milliárd forint volt 2021-ben az előző évi 22,01 milliárd után, adózott eredménye pedig 1,39 milliárd forint a 2020-ban elért 769 millió forint után.
Kapcsolódó cikkeink
Ellehetetlenülnek az energiahatékonysági beruházások és a klímavédelmi intézkedések
További módosítások szükségesek az Országgyűlés előtt levő energiahatékonysági törvényben a…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Újabb telt házas épület a HelloParks Fót megaparkban
Sikeresen zárta az elmúlt időszak bérbeadási tranzakcióit a HelloParks, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >