Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A közel 50 millió ügyfelet kiszolgáló divatáru-piactér bruttó 3,8 milliárd euró értékben értékesített termékeket.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Zalando erőfeszítései a sport, a designer termékek és a szépség kategóriákban kifizetődőek, míg a B2B fulfillment terén több mint 10%-kal nőtt az értékesítés. A javuló pénzügyi eredményekkel párhuzamosan a beruházások is növekednek: a vásárlókat segítő chatbot, a Zalando Assistant után a Zalando most tovább mélyíti együttműködését az OpenAI-jal, hogy „innovatívabb, a divatiparra szabott generatív AI-megoldásokat” fejlesszen ki. A meglévő együttműködést a termékek háttérképei és a leírásokkal kapcsolatos tartalom példázza.
A Zalando a közösségi kereskedelmet is meghonosítaná Európában. A vállalat új központot nyit Shenzhenben, hogy a közösségi médián keresztüli vásárlást az azzal kapcsolatos kínai szakértelemmel Európában is „személyre szabottá és szórakoztatóvá” alakítsa. Az élő közvetítéseken (livestream) alapuló vásárlás, hasonlóan a hajdani teleshoppinghoz, nagyon népszerű Ázsiában – de Európában (még) nem igazán terjedt el. //
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Ellátási lánc: kevésbé hatékony az AI a frontvonalban
A Gartner friss adatai szerint a generatív mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >