Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A közel 50 millió ügyfelet kiszolgáló divatáru-piactér bruttó 3,8 milliárd euró értékben értékesített termékeket.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Zalando erőfeszítései a sport, a designer termékek és a szépség kategóriákban kifizetődőek, míg a B2B fulfillment terén több mint 10%-kal nőtt az értékesítés. A javuló pénzügyi eredményekkel párhuzamosan a beruházások is növekednek: a vásárlókat segítő chatbot, a Zalando Assistant után a Zalando most tovább mélyíti együttműködését az OpenAI-jal, hogy „innovatívabb, a divatiparra szabott generatív AI-megoldásokat” fejlesszen ki. A meglévő együttműködést a termékek háttérképei és a leírásokkal kapcsolatos tartalom példázza.
A Zalando a közösségi kereskedelmet is meghonosítaná Európában. A vállalat új központot nyit Shenzhenben, hogy a közösségi médián keresztüli vásárlást az azzal kapcsolatos kínai szakértelemmel Európában is „személyre szabottá és szórakoztatóvá” alakítsa. Az élő közvetítéseken (livestream) alapuló vásárlás, hasonlóan a hajdani teleshoppinghoz, nagyon népszerű Ázsiában – de Európában (még) nem igazán terjedt el. //
Kapcsolódó cikkeink
Már a magyar vállalatokat is mesterséges intelligenciával támadják
A vállalatokat célzó digitális támadások egyik legújabb eszközévé vált a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia segíti a parkolóhelykeresést a Yettel alkalmazásban
A belvárosi parkolóhely keresése gyakran időigényes és frusztráló feladat, amely…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >