Tovább bővíti bolthálózatát az EcoFamily
Tovább bővíti 58 boltból álló hálózatát az EcoFamily kiskereskedelmi lánc, az idén öt új üzletet nyitnak – közölte az üzemeltető Napcsillag Kft. az MTI-vel.
Az EcoFamily üzleteiben és webshopján a háztartások számára szükséges tartós élelmiszerek, vegyiáruk és drogériai termékek kaphatók.
Az ajkai székhelyű, 2004-ben alapított magyar tulajdonú társaság tájékoztatása szerint már csaknem 1300 dolgozónak adnak munkát. A terjeszkedés és a meglévő boltok fejlesztése miatt folyamatosak a toborzások, a felvételek, főleg azokban a térségekben, ahol az új üzletek telepítéséről döntött a cég. Ebben az évben Sátoraljaújhelyen, Miskolcon, Győrben, Bicskén és Székesfehérváron nyílik új EcoFamily bolt.
Az EcoFamily idén januárban a teljes hálózatára vonatkozóan, pozíciótól függetlenül átlagosan 20 százalékos bérfejlesztést hajtott végre. Minden juttatást összegezve egy eladó-pénztáros akár bruttó 495 ezer forintos havi jövedelemmel is számolhat. Raktárosként bruttó 490, biztonsági őrként bruttó 527, míg műszakvezetőként akár bruttó 587 ezer forintos fizetési csomagot is elérhetnek a munkavállalók – közölték.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Napcsillag Kft. nettó értékesítési árbevétele 54,8 milliárd forint, adózott eredménye 3,2 milliárd forint volt 2021-ben, a 2020-ban elért 49,4 milliárd forintos nettó árbevétel és 2,8 milliárd forintos adózott eredmény után.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Kék bolygó: élelmiszer-hulladék feldolgozása különösen fontos
Ne süllyedjünk klímadepresszióba, de beszéljünk a fenntarthatósági és környezetvédelmi problémákról…
Tovább olvasom >