Töretlenül fejlődik a Drogerie Markt

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 11. 20. 00:02

A Drogerie Markt drogérialánc 2009. november 19-én legújabb, budaörsi üzlete nyitásával 254-re növelte magyarországi üzletei számát. Az expanzió az ország egész területén töretlen.

A fővárosi üzletek jelentősége különösen nagy. A 2008/2009-es üzleti évben elért – az előző évhez képest 5,46 százalékos növekedést mutató – 63,7 milliárd forintos forgalom 60 százalékát a fővárosi üzletek bonyolították.
A budapesti dm üzletek 2009. októberi adatok alapján 433 főt foglalkoztatnak, ami a teljes üzlethálózat dolgozói állományának közel 30 százalékát teszi ki. Az üzletek 26,7 százaléka a fővárosban található.
A jelenlegi 68 fővárosi üzletből a legtöbb – 28 egység – frekventált belvárosi utcákról nyílik. A bevásárlóközpontokban 20 üzlet működik.
A budapesti lakótelepeken 11 dm üzlet várja a vásárlókat, a szakáruházakban pedig 9. A fővárosi üzletek összesen közel 18 ezer négyzetméteren szolgálják ki a vásárlókat.
Az elmúlt két hónap alatt öt új üzletet nyitott a magyarországi dm, ebből két egységet a fővárosban.
Természetesen ezekben az üzletekben is lehet jelentkezni a dm active beauty törzsvásárlói programra, mely a kedvezmények rendkívül széles skáláját kínálja, a 15%-os vásárlási kedvezménytől az utazási ajánlatokig.
A dm üzletekben bio élelmiszerek széles választéka kapható, így az idén nyáron bevezetett Alnavit gluténmentes termékcsalád a lisztérzékenységben szenvedőknek.
A dm filozófiájában a fenntarthatóság is fontos szerepet játszik. 2009 novemberében, a Fenntarthatóság Napján, a német dm cégvezetője Angela Merkeltől vehette át a kitüntetést, mely a dm alverde natúrkozmetikai termékcsaládját díjazta – közli a tozsdeforum.hu.




Kapcsolódó cikkeink