Töretlen a Theodora népszerűsége

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 10. 02. 00:00

A Kékkúti Ásványvíz Zrt. az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben, a Káli-medencéből származó Theodora ásványvizek palackozója négy éve őrzi piacvezető helyét.

Az ACNielsen Piackutató Zrt. adatai alapján cég vezető
terméke a Theodora 2007 január és augusztus között 10,9 százalékos piaci
részesedést ért el, a Nestlé Aquarel dinamikus fejlődése is töretlen maradt; az
első nyolc hónapban részesedése csaknem öt százalékos volt (kommulált
mennyiségi eladási adatok literben, kereskedelem+HORECA üzletágakban).
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3
termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a
fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10% feletti piaci
részesedést értek el az ízesített szegmensben. 

Kapcsolódó cikkeink