Töretlen a Theodora népszerűsége
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben, a Káli-medencéből származó Theodora ásványvizek palackozója négy éve őrzi piacvezető helyét.
Az ACNielsen Piackutató Zrt. adatai alapján cég vezető
terméke a Theodora 2007 január és augusztus között 10,9 százalékos piaci
részesedést ért el, a Nestlé Aquarel dinamikus fejlődése is töretlen maradt; az
első nyolc hónapban részesedése csaknem öt százalékos volt (kommulált
mennyiségi eladási adatok literben, kereskedelem+HORECA üzletágakban).
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3
termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a
fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10% feletti piaci
részesedést értek el az ízesített szegmensben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >