Töretlen a Theodora népszerűsége
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben, a Káli-medencéből származó Theodora ásványvizek palackozója négy éve őrzi piacvezető helyét.
Az ACNielsen Piackutató Zrt. adatai alapján cég vezető
terméke a Theodora 2007 január és augusztus között 10,9 százalékos piaci
részesedést ért el, a Nestlé Aquarel dinamikus fejlődése is töretlen maradt; az
első nyolc hónapban részesedése csaknem öt százalékos volt (kommulált
mennyiségi eladási adatok literben, kereskedelem+HORECA üzletágakban).
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3
termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a
fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10% feletti piaci
részesedést értek el az ízesített szegmensben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >