Töretlen a Theodora népszerűsége
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben, a Káli-medencéből származó Theodora ásványvizek palackozója négy éve őrzi piacvezető helyét.
Az ACNielsen Piackutató Zrt. adatai alapján cég vezető
terméke a Theodora 2007 január és augusztus között 10,9 százalékos piaci
részesedést ért el, a Nestlé Aquarel dinamikus fejlődése is töretlen maradt; az
első nyolc hónapban részesedése csaknem öt százalékos volt (kommulált
mennyiségi eladási adatok literben, kereskedelem+HORECA üzletágakban).
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3
termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a
fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10% feletti piaci
részesedést értek el az ízesített szegmensben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >