Töretlen a Theodora népszerűsége
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben, a Káli-medencéből származó Theodora ásványvizek palackozója négy éve őrzi piacvezető helyét.
Az ACNielsen Piackutató Zrt. adatai alapján cég vezető
terméke a Theodora 2007 január és augusztus között 10,9 százalékos piaci
részesedést ért el, a Nestlé Aquarel dinamikus fejlődése is töretlen maradt; az
első nyolc hónapban részesedése csaknem öt százalékos volt (kommulált
mennyiségi eladási adatok literben, kereskedelem+HORECA üzletágakban).
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3
termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a
fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10% feletti piaci
részesedést értek el az ízesített szegmensben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >