Top Multipack csomagolásban a Heineken termékei

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 05. 08:00

A Kaiser és a Zlaty Bazant sörök után a Soproni és a Soproni 1895, majd a Gösser is Top Multipack csomagolást kapott. Hamarosan a Heineken és az Amstel márkák szintén így jelennek meg a piacon. A Top Multipack csomagolás lényege, hogy a magyarországi gyakorlattal ellentétben mostantól a palackok egy sorban kapnak helyet a sörös rekeszekben, megkönnyítve ezzel szállításukat és elhelyezésüket. Az egysoros elhelyezésnek köszönhetően a vásárlóknak lényegesen könnyebb megfogniuk és szállítaniuk a csomagot, amely akár a hűtőszekrénybe is könnyedén behelyezhető. Az új csomagolási technikának köszönhetően a Heineken Hungária Zrt. éves szinten 44 tonna csomagolóanyaggal kevesebbet használ el, és a korábbi változattal szemben ez a megoldás nem igényel műanyag-felhasználást.
Az új csomagolás kezelése egyszerűbb a fogyasztónak, egyszerűbb a partnereinknek, hiszen könnyebbé válik az üres göngyölegek kezelése, és nem utolsósorban védjük a környezetet is” – nyilatkozta Cor Honkoop, a Heineken Hungária Zrt. marketingigazgatója.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek