Többségi tulajdonos lett a Beiersdorf a belga S-Biomedicben
Többségi részesedést szerzett a Beiersdorf az S-Biomedic NV belga élettudományokkal foglalkozó vállalatban, amely a bőr mikrobiomot kutatja.
A Beiersdorf 2018-ban vállalati kockázati tőkebefektetési tevékenysége keretében invesztált az S-Biomedicbe, és a mostani lépés tovább erősíti együttműködésüket.
Az S-Biomedic önálló egységként, a Beiersdorf saját mikrobiom-programjában működik tovább, és kiegészíti a vállalat kutatási tevékenységét ezen a területen – jegyezte meg a Nivea gyártója.
Dr. Gitta Neufang, a Beiersdorf kutatásért és fejlesztésért felelős vezető alelnöke elmondta: „Bőrápolási szakértőként 140 éve a kutatás áll tevékenységünk középpontjában. Az S-Biomedic felvásárlásával a C.A.R.E.+ stratégiánkkal összhangban még tovább növeljük innovációs erőnket. Az S-Biomedic úttörőivel együtt a bőrápolást a következő szintre emeljük, és arra törekszünk, hogy elősegítsük a felmerült fogyasztói igényekre vonatkozó megoldások kifejlesztését.”
Az elmúlt néhány évben a mikrobiom-kutatás nagy figyelmet kapott a tudományban, mivel kiindulópontokat kínál a bőrápolási innovációkhoz.
A Veronika Oudova és Bernhard Paetzold által 2014-ben alapított S-Biomedic a bőr mikrobiomjának egyensúlyával foglalkozik, és élő bőrbaktériumok felhasználásával fejleszt hatóanyagokat kozmetikai termékekhez.
A bőr mikrobiomja baktériumok milliárdjainak élőhelye és a bőr egészségének alapvető tényezője – állítja Beiersdorf – melynek, ha egyensúlya megbomlik, olyan bőrproblémák alakulhatnak ki, mint például az akné.
Kapcsolódó cikkeink
Új termékkel bővült Lilu BODY+ME termékcsaládja a Rossmannban
2024. március 25-én 15-18 óra között egy közönségtalálkozó során a…
Tovább olvasom >Megvette a Lactalis a portugál Sequeira & Sequeira sajtmárka-tulajdonost
A francia vállalat átveszi a sajtgyártást, valamint a Sequeira &…
Tovább olvasom >Az Asahié lett a Winconsin-állambeli Octopi sörgyár
Az Asahi Europe & International (AEI), az Asahi Group Holdings…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >