Többségi tulajdonos lett a Beiersdorf a belga S-Biomedicben
Többségi részesedést szerzett a Beiersdorf az S-Biomedic NV belga élettudományokkal foglalkozó vállalatban, amely a bőr mikrobiomot kutatja.
A Beiersdorf 2018-ban vállalati kockázati tőkebefektetési tevékenysége keretében invesztált az S-Biomedicbe, és a mostani lépés tovább erősíti együttműködésüket.
Az S-Biomedic önálló egységként, a Beiersdorf saját mikrobiom-programjában működik tovább, és kiegészíti a vállalat kutatási tevékenységét ezen a területen – jegyezte meg a Nivea gyártója.
Dr. Gitta Neufang, a Beiersdorf kutatásért és fejlesztésért felelős vezető alelnöke elmondta: „Bőrápolási szakértőként 140 éve a kutatás áll tevékenységünk középpontjában. Az S-Biomedic felvásárlásával a C.A.R.E.+ stratégiánkkal összhangban még tovább növeljük innovációs erőnket. Az S-Biomedic úttörőivel együtt a bőrápolást a következő szintre emeljük, és arra törekszünk, hogy elősegítsük a felmerült fogyasztói igényekre vonatkozó megoldások kifejlesztését.”
Az elmúlt néhány évben a mikrobiom-kutatás nagy figyelmet kapott a tudományban, mivel kiindulópontokat kínál a bőrápolási innovációkhoz.
A Veronika Oudova és Bernhard Paetzold által 2014-ben alapított S-Biomedic a bőr mikrobiomjának egyensúlyával foglalkozik, és élő bőrbaktériumok felhasználásával fejleszt hatóanyagokat kozmetikai termékekhez.
A bőr mikrobiomja baktériumok milliárdjainak élőhelye és a bőr egészségének alapvető tényezője – állítja Beiersdorf – melynek, ha egyensúlya megbomlik, olyan bőrproblémák alakulhatnak ki, mint például az akné.
Kapcsolódó cikkeink
Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A modern, városi élet árnyoldala: így növeli a stressz az ekcéma kockázatát
A hideg időjárás beköszöntével sokan tapasztalják, hogy bőrük kiszárad, húzódik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >