Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > Többségi részesedést szerzett a Henkel a hajfesték-piacon
Többségi részesedést szerzett a Henkel a hajfesték-piacon
Ötvenegy százalékos részesedést szerzett a Henkel a los angelesi eSalon.com-ból. A professzionális hajfestékeket forgalmazó cég személyre szabott termékekkel kereskedik.
Tavaly a hajfesték-piac 30 millió dolláros eladást produkált az Egyesült Államokban. Az eSalon.com 120 embert foglalkoztat, és ez idáig hatmillió rendelést teljesített.
Kapcsolódó cikkeink
Fentarthatóbb csomagolásban a toalett-tisztítók
A toalett-tisztító flakonok új, globális csomagolási koncepciójával a Henkel hangsúlyozza…
Tovább olvasom >Jól tompította a válság hatásait a Henkel
A Henkel Csoport a 2020-as üzleti évben 19,3 milliárd euró…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb szépségápolás a Henkeltől
A Nature Box, a Gliss Kur és a Syoss újraindításával…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
Piackutatóktól első kézből láthatták a résztvevők a teljes 2020 és…
Tovább olvasom >FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >