Több százezer evőeszközkészlet fogyott a Tesco-pontokért
Több mint 4 hónapjuk volt a Tesco vásárlóinak, hogy vásárlásaikért pontokat gyűjtsenek, majd azokat Zwilling evőeszközkészletekre beváltsák. Az akció rendkívül népszerű volt a vásárlók körében, több százezer készlet kelt el a pontokkal jelentős kedvezményért kínált, exkluzív termékekből.
Az akció ideje alatt a Tesco vásárlói minden elköltött 1000 Ft után 1 pontot kaptak, amelyet pontgyűjtő füzetben helyezhettek el. 25 pont összegyűjtése után lehetőségük nyílt rendkívül kedvezményes, akár 84%-kal csökkentett áron Zwilling evőeszközöket vásárolni.
A Zwilling J.A. Henckels termékeit ma már az egész világon a tökéletes minőség jelképeként ismerik. Egyedülálló design, kiváló kivitelezés és nemes anyagok kombinációja biztosítja, hogy a vásárlók garantáltan a legjobb minőséget élvezzék. Ezt az exkluzív márkát hozta a Tesco elérhető közelségbe azok számára is, akik teljes áron nem engedhetnék meg maguknak a Zwilling termékek megvásárlását.
„Minden pontgyűjtő akciónk esetében arra törekszünk, hogy olyan termékeket kínáljunk kedvezményes áron, amelyet vásárlóink szemében magas presztízzsel bírnak. Igyekszünk megtalálni és elérhetővé tenni számukra ezeket. Május 3-án induló új akciónkban Fila táskákat kínálunk nagy kedvezménnyel az összegyűjtött pontok mellé” – mondta Jegesi Viktor a Tesco-Global Áruházak Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >