Több százezer evőeszközkészlet fogyott a Tesco-pontokért
Több mint 4 hónapjuk volt a Tesco vásárlóinak, hogy vásárlásaikért pontokat gyűjtsenek, majd azokat Zwilling evőeszközkészletekre beváltsák. Az akció rendkívül népszerű volt a vásárlók körében, több százezer készlet kelt el a pontokkal jelentős kedvezményért kínált, exkluzív termékekből.
Az akció ideje alatt a Tesco vásárlói minden elköltött 1000 Ft után 1 pontot kaptak, amelyet pontgyűjtő füzetben helyezhettek el. 25 pont összegyűjtése után lehetőségük nyílt rendkívül kedvezményes, akár 84%-kal csökkentett áron Zwilling evőeszközöket vásárolni.
A Zwilling J.A. Henckels termékeit ma már az egész világon a tökéletes minőség jelképeként ismerik. Egyedülálló design, kiváló kivitelezés és nemes anyagok kombinációja biztosítja, hogy a vásárlók garantáltan a legjobb minőséget élvezzék. Ezt az exkluzív márkát hozta a Tesco elérhető közelségbe azok számára is, akik teljes áron nem engedhetnék meg maguknak a Zwilling termékek megvásárlását.
„Minden pontgyűjtő akciónk esetében arra törekszünk, hogy olyan termékeket kínáljunk kedvezményes áron, amelyet vásárlóink szemében magas presztízzsel bírnak. Igyekszünk megtalálni és elérhetővé tenni számukra ezeket. Május 3-án induló új akciónkban Fila táskákat kínálunk nagy kedvezménnyel az összegyűjtött pontok mellé” – mondta Jegesi Viktor a Tesco-Global Áruházak Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >