Több mint másfél millióan kóstolták meg a Shell Café új kávéit félév alatt
Dél-amerikai vagy afrikai, röviden vagy hosszan, tejjel vagy anélkül készült – számos változatban keresik a Shell vásárlói a Shell Café barista kávékülönlegességeit, amelyeket összesen már több mint másfél millióan kóstoltak meg az elmúlt bő fél évben.
A tavaly augusztus közepétől 131 magyarországi kúton elérhető, kávéházi élményt kínáló Shell shopok az ott kapható kiváló minőségű Shell Café kávékkal a Shell koncepciójának megfelelve még magasabb szintre helyezik a minőségi ügyfélkiszolgálást, és már a nyitás óta eltelt rövid időszakban beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. A tavalyi évben 14 európai országgal együtt Magyarországon is bevezette új, Shell Café márkáját az energiaipari vállalat.
Az új prémium kínálattal a Shell célja a minőségi kávézás élményének biztosítása volt a vásárlók számára akár az egyes töltőállomásokon kialakított vendégtérben és teraszokon kényelmesen pihenés vagy találkozók közben elfogyasztva, akár elvitelre utazás közbeni felfrissülést nyújtva.
A választás szabadsága Az alapvetően kétféle ízvilágú, világszerte elismert szakértőkkel együttműködésben megalkotott forró italokat speciálisan erre képzett kollégák készítik. Az eddigi tapasztalatok szerint mindkét ízvilág egyaránt népszerű, mindössze szűk 1%-kal előzi meg a lágyabb ízű, közepes pörkölésű, 90% Arabica és 10% Robusta kávékeverékből készülő Afrika íze (50,4%) fantázianevű kávé a sötét pörkölésű, karakteres, intenzív, fűszeres aromájú, étcsokoládé ízvilágú 80% Arabica és 20% Robusta kávékeverékből álló Dél-Amerika íze (49,6%) elnevezésű italokat.
Választott kávétípus tekintetében az eszpresszó vezet, amelyet szorosan követ a cappuccino és a hosszú kávé, de egyre kedveltebbek a vásárlók körében az ízesített kávék és a hűvösebb időszakban a forró csokoládé különlegességek, míg nyáron várhatóan a jeges kávé lesz a sláger.
Nemcsak finom, fenntartható is Az exkluzív minőséget képviselő kávék származásának és csomagolásának is nagy fontosságot tulajdonít a nemzetközi energiaipari vállalat. A Shell Café „Rainforest” tanúsítvánnyal rendelkezik, ami megerősíti, hogy a kávébabot a fenntarthatóság három fő pillérének – a társadalmi, gazdasági és környezeti szempontoknak – megfelelően szerezték be.
A beszállítóktól és a termelőktől is szigorú kritériumok betartását várja el a Shell. A nemzetközi FSC tanúsítás pedig a vásárlók számára nyújt garanciát a Shell Café termékek fenntartható csomagolását – az ahhoz felhasznált fa felelősségteljes kitermelését – illetően. A Shell kávézók sikere számokban Több mint 12 000 kg kávéból készítettek bársonyos Shell Café italokat az elmúlt 7 és fél hónap alatt, amely több mint másfél millió forró italt jelent.
A koffeines frissítők nagyobb részét a reggeli órákban vásárolták a töltőállomások vendégei, akik a vásárlások több mint felében péksüteményt, hot dogot vagy szendvicset is választottak az ital mellé. Az eddigi tapasztalatok szerint szívesebben ülnek le egy rövid felfrissülésre a vásárlók a letisztult dizájnnal megálmodott, elegáns berendezésű Shell Cafékban, de egyre többen vannak azok is, akik elvitelre kérik a napindító vagy épp délutáni kávéjukat.
A Shell arra számít, hogy a tavasz és a nyár érkeztével a töltőállomásokon kialakított igényes teraszok is vonzó találkozási pontként szolgálnak majd a vendégek számára. A Shell aktuális promóciójában a kávévásárlók azonnali nyereményként kávét vagy péksüteményt, egy feltölthető kóddal ClubSmart pontokat, promóciós kóddal játszva heti, ill. havi nyereményeket, fődíjként pedig iSTYLE ajándékcsomagot vagy costa ricai utazást nyerhetnek az arabica kávé paradicsomába. További részleteket a Shell honlapján talál.
Kapcsolódó cikkeink
Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >