Több mint 8 százalékkal növelte forgalmát a dm

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 11. 18. 11:57

A most zárult pénzügyi évben a dm forgalma átlépte a 112 milliárd forintot, ezzel több mint nyolcszázalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest.

A vállalat közel 3000 főt foglalkoztat, 260 üzlettel várja a vásárlókat. A drogéria minőségi expanziós politikájának köszönhetően a boltok megújulása folyamatos, modern és tágas üzlettérrel várják a vásárlókat. A lánc törzsvásárlói programja tovább fejlődött, az active beauty törzsvásárlói program tagjainak száma több mint 1 millió. Emellett a vállalat a piacon megkülönböztető Mindig megéri – tartós ár árpolitikájával is a fenntarthatóság mellett kötelezte el magát. A termékfejlesztések és a vállalati folyamatok területén is érvényesül ez az elv.

– Forgalmi növekedésünkben fontos szerepe van, hogy egyetlen pillanatra sem dőlünk elégedetten hátra. Folyamatos megújulásra törekszünk, legfőbb célunk változatlanul a vásárlók magas szintű kiszolgálása, emellett pedig mindig valami új, ötletes és innovatív megoldással lepjük meg a piacot – mondta a társaság eredményeivel kapcsolatban Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető. //

Kapcsolódó cikkeink