Több mint 8 százalékkal növelte forgalmát a dm
A most zárult pénzügyi évben a dm forgalma átlépte a 112 milliárd forintot, ezzel több mint nyolcszázalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest.
A vállalat közel 3000 főt foglalkoztat, 260 üzlettel várja a vásárlókat. A drogéria minőségi expanziós politikájának köszönhetően a boltok megújulása folyamatos, modern és tágas üzlettérrel várják a vásárlókat. A lánc törzsvásárlói programja tovább fejlődött, az active beauty törzsvásárlói program tagjainak száma több mint 1 millió. Emellett a vállalat a piacon megkülönböztető Mindig megéri – tartós ár árpolitikájával is a fenntarthatóság mellett kötelezte el magát. A termékfejlesztések és a vállalati folyamatok területén is érvényesül ez az elv.
– Forgalmi növekedésünkben fontos szerepe van, hogy egyetlen pillanatra sem dőlünk elégedetten hátra. Folyamatos megújulásra törekszünk, legfőbb célunk változatlanul a vásárlók magas szintű kiszolgálása, emellett pedig mindig valami új, ötletes és innovatív megoldással lepjük meg a piacot – mondta a társaság eredményeivel kapcsolatban Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető. //
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >