Több mint 300 saját márkás termékének só-, cukor- és zsírtartalmát csökkentette a Kaufland
A német Kaufland több mint 300 saját márkás termékének só-, cukor- és zsírtartalmát csökkentette 2018 óta, amit 2025-ig további 200 termék esetében fog megtenni.
2020-ban a kiskereskedelmi lánc bevezette a Nutri-Score címkék alkalmazását, hogy ezzel is támogassa a vásárlókat az egyes termékek tápértékadatainak megismerésében. A Nutri-Score értékelés elérhető a lánc saját K-Bio és K-take it veggie márkái alatt forgalmazott termékeknél, és folyamatban van a K-Classic, K-Favourites, K-Wertschatz, K-free és K-to-go termékei esetében is. A cél az, hogy 2023 végére a lánc valamennyi árusított termékén megjelenjen a címke.
Emellett a vállalat táplálkozási kampánynapokat tart iskolákban, ahol táplálkozási szakértő beszélget a diákokkal az egészséges táplálkozás alapjairól.
Kapcsolódó cikkeink
Hústermékekkel bővíti bioválasztékát a német Kaufland
A Bioland-irányelvek szerint előállított húskészítményekkel bővíti bioválasztékát a Kaufland. Mostantól…
Tovább olvasom >Kihátrál a Nutri-Score címkék mögül a Danone
A Danone eltávolítja a Nutri-Score jelölést Európában forgalmazott tej- és…
Tovább olvasom >“Made in Germany” címkével ellátott sertéshúst exportál a Lidl
Villámakciókban vezeti be a Lidl Litvániában a német eredetjelzést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
IHL Group: az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők profitálhatnak a mesterséges intelligenciából, egyesek nagyobb mértékben, mint…
Tovább olvasom >Hústermékekkel bővíti bioválasztékát a német Kaufland
A Bioland-irányelvek szerint előállított húskészítményekkel bővíti bioválasztékát a Kaufland. Mostantól…
Tovább olvasom >Forradalmi diákkedvezmény a SPAR és a Diverzum jóvoltából
Elsőként kötött együttműködési megállapodást a kereskedelmi láncok közül a SPAR…
Tovább olvasom >