Több mint 300 saját márkás termékének só-, cukor- és zsírtartalmát csökkentette a Kaufland

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 10. 03. 20:15

A német Kaufland több mint 300 saját márkás termékének só-, cukor- és zsírtartalmát csökkentette 2018 óta, amit 2025-ig további 200 termék esetében fog megtenni.

2020-ban a kiskereskedelmi lánc bevezette a Nutri-Score címkék alkalmazását, hogy ezzel is támogassa a vásárlókat az egyes termékek tápértékadatainak megismerésében. A Nutri-Score értékelés elérhető a lánc saját K-Bio és K-take it veggie márkái alatt forgalmazott termékeknél, és folyamatban van a K-Classic, K-Favourites, K-Wertschatz, K-free és K-to-go termékei esetében is. A cél az, hogy 2023 végére a lánc valamennyi árusított termékén megjelenjen a címke.
Emellett a vállalat táplálkozási kampánynapokat tart iskolákban, ahol táplálkozási szakértő beszélget a diákokkal az egészséges táplálkozás alapjairól.

Kapcsolódó cikkeink