Több mint 300 saját márkás termékének só-, cukor- és zsírtartalmát csökkentette a Kaufland
A német Kaufland több mint 300 saját márkás termékének só-, cukor- és zsírtartalmát csökkentette 2018 óta, amit 2025-ig további 200 termék esetében fog megtenni.
2020-ban a kiskereskedelmi lánc bevezette a Nutri-Score címkék alkalmazását, hogy ezzel is támogassa a vásárlókat az egyes termékek tápértékadatainak megismerésében. A Nutri-Score értékelés elérhető a lánc saját K-Bio és K-take it veggie márkái alatt forgalmazott termékeknél, és folyamatban van a K-Classic, K-Favourites, K-Wertschatz, K-free és K-to-go termékei esetében is. A cél az, hogy 2023 végére a lánc valamennyi árusított termékén megjelenjen a címke.
Emellett a vállalat táplálkozási kampánynapokat tart iskolákban, ahol táplálkozási szakértő beszélget a diákokkal az egészséges táplálkozás alapjairól.
Kapcsolódó cikkeink
Tiltólistára tenné a felvágottakat, alkoholt, cukros italokat a belga egészségügyi tanács új étrendi ajánlásában
A belga Legfelsőbb Egészségügyi Tanács új, 17 pontos étrendi ajánlást…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >