Több mint 100 raklapnyi visszahívott Mars-termék érkezett Magyarországra
Több mint 100 raklapnyi visszahívott Mars-termék érkezett Magyarországra – mondta a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) élelmiszer- és takarmánybiztonsági igazgatója az M1 aktuális csatornán csütörtök reggel.
Pleva György elmondta: azok a vásárlók, akik megkárosítva érzik magukat, ott adhatják vissza a terméket, ahol azt vásárolták, ott tőlük visszavásárolják azt.
A visszahívási értesítés kézhezvétele után a kereskedőknek azonnal le kell venniük a termékeket a polcokról, és azt visszajuttatják a Mars által megadott címre. A Mars Magyarország Bt. a későbbiekben dönti el, hogy mi történjen a visszagyűjtött termékekkel – ismertette az igazgató.
Kiemelte: a Mars mintegy féléves termelését hívta vissza a mini Snickers, Mars, Milky Way, Celebrations és Mini Mix termékekből, miután Németországban egy Snickers szeletben piros műanyagdarabokat találtak. Szerinte azért ilyen „hatalmas a visszahívási akció” mert a cég is még vizsgálja, hogyan kerülhettek a műanyagdarabok a termékbe.
A Mars azért is döntött a teljes tétel visszahívásáról, hogy a vásárlók felé igazolja: maximálisan elővigyázatosan jár el. Így próbálják a renoméjukat megtartani, és a vásárlók biztonságát szavatolni – jegyezte meg az igazgató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >AM: a Szupermenta termékteszt program többletinformációt ad a vásárláshoz
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Szupermenta termékteszt programja fontos többletinformációt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >