Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segíti a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek
A korlátozások ideje alatt az úgynevezett azonnali fogyasztásra vásárolt termékeket értékesítő, hazai Coca-Cola partnerek mintegy háromnegyedénél gyakorlatilag megállt a fogyasztás. A Coca-Cola kötelességének érezte, hogy segítsen a gazdasági szempontból egyik legerőteljesebben sújtott iparágon: a vendéglátáson. Hogy a kényszerszünet után újra összekösse a fogyasztókat kedvenc éttermeikkel, a vállalat országos akciója keretében 2020. június 19-én ajándék Coca-Cola üdítőitallal várják a kezdeményezésben részt vevő éttermek a vendégeket. Így összesen 50 000 000 forint értékben több mint 100 000 palack Coca-Cola áll készen, behűtve, országszerte közel 350 helyen.
Vezető üdítőital-gyártóként a Coca-Cola értékesítési adatai egyfajta indikátorként hónapról-hónapra jó visszajelzést adnak a vendéglátóipar állapotáról: a járványügyi korlátozások eredményeképpen az év eddigi szakaszában a tavalyihoz képest pontosan a felére esett vissza az értékesítésük ebben a szektorban. A helyzet súlyosságát jelzi, hogy több mint 8200 étterem vagy gyorsétterem, büfé, bár, szálloda, panzió a korlátozások két hónapja alatt egyetlen palack üdítőt sem rendelt a vendégek hiánya miatt.
A szokásostól nagymértékben eltérő számok a koronavírus okozta krízis első szakaszának végéhez közeledve most kezdhetnek javulni: a vendéglátóhelyek eddig zárva tartó ajtajai kinyíltak, üresen árválkodó asztalai végre újra megtelhetnek élettel. A korlátozások feloldásával a vendégek is lassacskán visszatérnek kedvenc éttermeikbe, ezt a Coca-Cola a rendelések növekedésnek induló számával tudja nyomon követni – és szeretné támogatni!
A világjárvány okozta krízis első, legsúlyosabb szakaszában a Coca-Cola Magyarország célja az volt, hogy minél szélesebb körhöz juttassa el az egészség és biztonság megőrzését segítő üzeneteket, amellett, hogy támogassa azokat, akik a legnehezebb helyzetbe kerültek. Ennek érdekében sokrétű segítségnyújtása mellett a vállalat átadta a márkái közösségi média csatornáit és egyéb hirdetőfelületeit a Magyar Vöröskeresztnek – melynek munkáját az elmúlt évtizedben is segítette és ezentúl is fogja.
A cég az újjáépítés időszakában a gazdasági szereplők felé fordulva a koronavírus által leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segíti: most, hogy a kijárási korlátozásnak vége és újra kinyithattak a vendéglátóhelyek, a Coca-Cola vállalat úgy gondolja, a krízis által leginkább megérintett éttermeknek is szükségük van támogatásra, hiszen az elmúlt hónapok során zárva kellett tartaniuk és ezért bevételük sem volt. A nyár beindultával fel lehet, és fel is érdemes keresni újra a törzshelyeinket, vagy akár újakat keresni, és – persze a biztonsági előírásokat továbbra is betartva- jól érezni magunkat együtt, és élvezni az ízletes falatokat egy pohár jéghideg Coca-Cola társaságában.
Ebben nyújt segítséget a Coca-Cola Magyarország által felkínált lehetőség: június 19-én egy palack ajándék Coca-Cola vár mindenkire, aki a programban részt vevő, közel 350 vendéglátóhely egyikébe betér. A fővárosban többek között olyan kellemes helyeken koccinthatunk a nyárra egy üveg Coca-Colával, mint a belvárosi Fröccsterasz és Bestia, vagy a bulinegyedben a Trap Café és a Füge Udvar. Az „Ez a Coca-Cola a mi ajándékunk” akcióban részt vevő partnerek teljes listája itt található: https://www.coca-cola.hu/szorakozz/coca-cola-mi-ajandekunk
A vállalat a következő hetekben is különféle módokon nyújt további segítséget a vendéglátóhelyeknek, így a nyár további részében a kiválasztott partnerek többoldalú támogatásban részesülnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >