Több hétvégés sales kampánnyá alakítja a Walmart a Black Friday-t
Annak érdekében, hogy minél kisebb tömeg alakuljon ki az üzletekben az ünnepek alatt, a Walmart több „részletben” tartja meg hagyományos Black Friday-időszakát: a cég több hétvégét szentel a nagy kiárusításnak.

Black Friday több felvonásban
A változtatás legfőbb oka, hogy egyre magasabb a koronavírusos megbetegedések száma az országban, ami mind jobban óvatosságra és otthonmaradásra ösztönzi a vásárlókat.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >