Több hétvégés sales kampánnyá alakítja a Walmart a Black Friday-t
Annak érdekében, hogy minél kisebb tömeg alakuljon ki az üzletekben az ünnepek alatt, a Walmart több „részletben” tartja meg hagyományos Black Friday-időszakát: a cég több hétvégét szentel a nagy kiárusításnak.

Black Friday több felvonásban
A változtatás legfőbb oka, hogy egyre magasabb a koronavírusos megbetegedések száma az országban, ami mind jobban óvatosságra és otthonmaradásra ösztönzi a vásárlókat.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogottabb költésre készülnek a németek Black Friday alkalmával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dél-Afrikában nyit üzleteket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >