Több hétvégés sales kampánnyá alakítja a Walmart a Black Friday-t
Annak érdekében, hogy minél kisebb tömeg alakuljon ki az üzletekben az ünnepek alatt, a Walmart több „részletben” tartja meg hagyományos Black Friday-időszakát: a cég több hétvégét szentel a nagy kiárusításnak.

Black Friday több felvonásban
A változtatás legfőbb oka, hogy egyre magasabb a koronavírusos megbetegedések száma az országban, ami mind jobban óvatosságra és otthonmaradásra ösztönzi a vásárlókat.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Radioaktív szennyeződést találtak egy népszerű termékben
Az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hatóság (FDA) elővigyázatossági figyelmeztetést adott…
Tovább olvasom >Bővíti a Walmart a munkavállalói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >