Több fogy a nyári szezonális termékekből a kánikula miatt
Kiemelkedő a nyári szezonális termékek – a jégkrémek, ásványvizek és sörök – forgalma a kánikula miatt – mondták el az MTI-nek a megkérdezett kereskedő cégek csütörtökön.
Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t és a Kékkúti Ásványvíz Kft.-t tulajdonló Central European Mineral Waters (CEMW) Holding elnöke azt mondta, hogy a magyarok közismerten az egyik legnagyobb ásványvíz-fogyasztók Európában, de még így is kimagasló mértékben nőtt a palackozott ásványvizek fogyasztása az idei kánikulában.
A cég becslései alapján mind a két márka termékeinek értékesítése mintegy 30 százalékkal nőtt júliusban a tavalyi év hasonló időszakához képest. A legnépszerűbb termékek a szénsavas, enyhe és mentes ásványvizek, ugyanakkor az ízesített vizek forgalma is felülmúlta a várakozásokat – részletezte a trendeket az elnök.
A Tesco-áruházakban a tavalyi évhez képest 30-35 százalékkal magasabb a kereslet az ásványvizek iránt a hőségriadós heteken, naponta 500-600 ezer palack víz fogy – tájékoztatott a cég az MTI megkeresésére. A tapasztalatok szerint a legnépszerűbb kategória a nagy kiszerelésű mentes ásványvíz, majd a szén-dioxiddal dúsított termékek, illetve egyre többször kerül a kosarakba az ízesített ásványvíz is.
A fagylaltokból is többet adott el az áruházlánc, az elmúlt két hétben 38 százalékkal nőtt a forgalom a tavalyi év azonos időszakához képest. A számítások szerint pedig a teljes nyári szezonban több mint 40 százalékkal magasabb a kereslet a fagylaltok iránt, mint tavaly – közölte a Tesco.
Az Auchan áruház arról számolt be, hogy a korábbi kánikulához hasonlóan az utóbbi napokban is több mint 200 ezer palack ásványvizet, 150 ezer darab sört, és mintegy 200 ezer palack üdítőt vásárolnak naponta, és mivel még tart a kánikula, ezért további forgalom növekedésre számít az áruházlánc. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24
A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >